וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: השליטה בקבוצת מנצ'סטר יונייטד עלולה לעבור לקרנות הגידור שמימנו רכישתה

סוכנויות הידיעות

11.12.2005 / 12:59

המיליארדר האמריקאי מלקולם גלייזר, שרכש את הקבוצה, מוכר נכסים על רקע ירידה בשווייה, בעקבות הדחתה מליגת האלופות וביטול החסות של וודאפון; דיווח "אובזרוור"



המיליארדר ואיל הספורט האמריקאי, מלקולם גלייזר, אשר רכש השנה את קבוצת הכדורגל הבריטית מנצ'סטר יונייטד, מוכר נכסים אחרים כדי להשקיע במועדון. כך דיווח העיתון הבריטי "אובזרוור".



גלייזר, בעליה של קבוצת הפוטבול האמריקאית טאמפה ביי באקנירס, צפוי למכור בשבועות הקרובים נכסים שאינם בתחום הספורט בשווי של 80 מיליון דולר.



עם זאת, יש החוששים כי מכירת הנכסים נועדה לכיסוי הלוואות בסך 1.4 מיליארד דולר שנטל גלייזר כדי לממן את רכישת מנצ'סטר.



גלייזר תפס את השליטה במנצ'סטר בחודש מאי השנה, לאחר שהגדיל את החזקותיו בה ליותר מ-75% במסגרת השתלטות בשווי של כ-1.5 מיליארד דולר.



שווייה של מנצ'סטר ירד לאחר שהודחה בשבוע שעבר מליגת האלופות. הקבוצה נחלה הפסד במשחק מול בנפיקה. הפעם האחרונה שבה לא עלו השדים האדומים משלב הבתים בליגת האלופות, היתה בעונת 1995. כאילו לא די בכך, ביטלה לאחרונה וודאפון את החסות שהעניקה למנצ'סטר בתמורה לפרסום שמה על המדים של שחקני הקבוצה.



דוברו של גלייזר סירב להתייחס להערכות כי השליטה במועדון עשויה לעבור לידי קרנות גידור אמריקאיות, אשר הלוו לגלייזר 480 מיליון דולר למימון רכישת מנצ'סטר, במקרה שמצבו של המועדון ימשיך להידרדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully