וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מימון מנסה שנית: איירפורט סיטי הגישה טיוטת תשקיף לבורסה - תנפיק לפי כ-125 מיליון דולר

עומר שרביט

11.12.2005 / 13:18

איירפורט רשומה במאזני יואל לפי 20 מיליון דולר בלבד; את ההנפקה שתשלב מניות ואופציות יובילו איפקס, לידר וכלל; מניית יואל זינקה ב-40% מתחילת השנה בבורסה בתל אביב



קובי מימון מנסה שנית. לאחר שתשקיף החברה נגנז באוגוסט שעבר, שבשליטת מימון, דיווחה שוב כי החברה הבת - קרית שדה התעופה - הגישה טיוטת תשקיף להנפקה ציבורית ראשונה בתל אביב. הנפקת החברה, הידועה גם בשם איירפורט סיטי, תשלב מניות ואופציות לפי שווי חברה של בין 120 ל-130 מיליון דולר. הנפקה זו צפוייה להציף ערך ליואל, שמחזיקה ב-81% מאיירפורט, הרשומה במאזניה לפי 20 מיליון דולר בלבד. את ההנפקה יוביל איפקס, בשיתוף עם לידר וכלל.



הפרויקט של איירפורט כולל שטחים להשכרה ולמכירה של מבנים להיי-טק, מסחר, אחסנה ומלונאות, בכניסה המזרחית לנתב"ג. שטחו הכולל משתרע על פני כ-400 אלף מ"ר, בתוספת שטחי שירות תת קרקעיים בהיקף של 137 אלף מ"ר. בנוסף, החברה בונה גם מרכז קונגרסים בהיקף של 6,000 מ"ר, שאמור להיות הגדול בישראל ומרכז מסחרי בהיקף של 7,000 מ"ר.



בסך הכל נחתמו עד היום חוזי מכירה ושכירות לכמחצית מהשטח - 50 אלף מ"ר נמכרו והיתר הושכרו. בצנרת נמצאים עוד 50 אלף מ"ר בתהליכי בנייה שחוזים בגינם עומדים להיחתם. בין השוכרים באיירפורט ניתן למנות את החברה הממשלתית ענבל, משרדים של האוצר, אגד, אודיוקודס, יוניליוור, שטראוס עלית, נביעות, תלמה ופלאפון. מחירי השכירות עומדים כיום על 13 דולר למ"ר לעומת 11.5 דולר אשתקד.



יואל נסחרת בתל אביב לפי שווי של כ-74 מיליון דולר ומאז תחילת השנה טיפסה מנייתה ביותר מ-40%. החברה רשמה מתחילת השנה זינוק נחשוני של כ-50% ברווח הנקי ל-31 מיליון שקל. לבד מאיירפורט, החברה מחזיקה גם בחברת ערם, הבונה את פרויקט לב הפארק ברעננה, ב-86% מחברת נפטא הציבורית, ובשרשור - גם בשותפויות חיפושי נפט, ובישראמקו הנסחרת בנאסד"ק.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully