וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב סערה בצמרת אלדין: שלושה מנהלים בכירים עוזבים את החברה

עינב בן יהודה

11.12.2005 / 13:33

כך נודע ל-TheMarker; הבכירים שעוזבים - גליה בן דור, מנהלת משאבי האנוש; רמי חנן סמנכ"ל התפעול ומערכות המידע; ואבישי זיו, סמנכ"ל פיתוח עסקי



שלושה מנהלים בכירים עוזבים את חברת אבטחת המידע אלדין, כך נודע ל-TheMarker. הבכירים הם גליה בן דור, מנהלת משאבי האנוש; רמי חנן, סמנכ"ל התפעול ומערכות המידע; ואבישי זיו, סמנכ"ל פיתוח עסקי. עובדים בחברה מציינים כי צפויות עזיבות של בכירים נוספים.



בתחילת 2004 עזבו את החברה שלושה סמנכ"לים בכירים, במסגרת מה שהגדירה אלדין כרה-ארגון. באותה תקופה עזבו את החברה דויד אלון, ששימש כסמנכ"ל התפעול ובמקומו מונה חנן; וסמנכ"לית משאבי האנוש מיכל בן פרץ, במקומה מונתה בן דור. כמו כן עזב את החברה סמנכ"ל מערכות המידע יעקב אלפנט.



מהחברה נמסר כי היא בוחנת באופן שוטף את היערכותה למול יעדיה העסקיים והשינויים במגמות השוק. "לקראת שנת 2006 נערכת אלדין ומחזקת את יכולותיה ועמידתה בתנאי התחרות בשווקים בהם היא פועלת. זאת, תוך התמקדות ובחינת פעילויות שונות של החברה מבחינה עסקית ובהתאמה לפעילויות באזורים השונים בעולם. כתוצאה מכך נעשות התאמות גם בתחום כוח האדם והמבנה הארגוני של החברה".



את הרבעון השלישי של השנה סיימה החברה עם רווח נקי של 3.7 מיליון דולר, צמיחה של 60% בהשוואה לרבעון המקביל. החברה דיווחה על ההכנסות של 19.6 מיליון דולר - צמיחה של 16% מול הרבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully