וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת ענק לג'נגו: סימנס תרכוש ממנה תוכנה לנתב ביתי ב-10 מיליון דולר לשלוש שנים

עודד חרמוני

12.12.2005 / 8:24

ל-TheMarker נודע כי לסטארט-אפ הישראלי צבר הזמנות בהיקף של 50 מיליון דולר לשנתיים הקרובות; התוכנה של החברה מיועדת להפעלת נתב רב משימות לבית - כולל שידור אלחוטי



חברת הסטארט-אפ הישראלית ג'נגו, המפתחת תוכנה לנתבים (ראוטר), מתחילה להתכונן להנפקה הציבורית שלה בנאסד"ק בשנה הבאה כשהיא מצוידת בצבר הזמנות מרשים של כ-50 מיליון דולר לשנתיים הקרובות. אתמול נודע כי ג'נגו חתמה על אחד ההסכמים המשמעותיים ביותר שלה עד כה - הסכם לשלוש שנים בהיקף של 10 מיליון דולר עם סימנס העולמית לאספקת תוכנות למערכת הניתוב הביתית של סימנס.



העסקה כוללת תוכנה להפעלת ראוטר ביתי רב משימתי, הכולל יכולות שידור אינטרנט אלחוטיים לכל רחבי הבית, אבטחת מידע ברמה גבוהה, ניהול מערכות טלפוניה ויכולות מתקדמות בתחום VoIP.



העסקה אושרה סופית במהלך מרתון פגישות שקיים סמנכ"ל הרכש של סימנס העולמית, דניאל הבינגר, במטה ג'נגו בנתניה.



ל-TheMarker נודע כי סימנס מתכוונת למכור את המערכת ב-2006 לשוק האירופי ובשנים הבאות להרחיב את השווקים שלו לארה"ב ולמזרח הרחוק. ב-2006 תמכור סימנס כמיליון מערכות מתקדמות לבית.



ג'נגו תקבל עבור כל מערכת כזו 4 דולר. היקף המכירות השנתיות ב-2007 ו-2008 יהיה גדול עוד יותר והכנסות ג'נגו יגדלו בהתאם. בג'נגו מסרבים לדון בעסקה עם סימנס ובהיקפה.



לג'נגו המעסיקה כ-120 עובדים, מרכז פיתוח בישראל וסניפים בארה"ב, אנגליה וטייוואן. החברה נוסדה ב-98' על ידי עופר וילנסקי ודרי שריבמן. בין המשקיעים בה נמצאות קרן אינפניון, קרן התקשורת של אינטל, חברת קונקסנט, קרן פרטק אינטרנשונל וקרן טלסופט פרטנרס.



מוצרי הדגל של החברה הם פלטפורמות תוכנה - OpenRG ו-OpenSMB, המאפשרות ליצרני ציוד תקשורת לספק לבית החכם ולמשרד הדיגיטלי, מוצרי גישה מהירה בפס רחב, כגון מודמי כבלים ו-DSL, שערים חכמים (GATEWAYS) ונתבים אלחוטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully