וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבידיה - המספקת פתרונות לאבטחת הכנסות - קרובה לחתימה על שני חוזים בסין

ערן גבאי

12.12.2005 / 11:34

החברה נמצאת בשלב מתקדם של פיילוט להטמעת המערכות שלה בחברות תקשורת סיניות שלהן מאות מיליוני לקוחות; החברה גייסה עד היום כ-13.5 מיליון דולר



חברת סיבידיה נטוורקס (cVidya Networks) הישראלית, המספקת פתרונות לאבטחת הכנסות, נמצאת בשלב מתקדם של פיילוט להטמעת המערכת שלה מול שני מפעילי תקשורת סיניים גדולים בעסקה שהיקפה צפוי להסתכם בכמה מיליוני שקלים. שני המפעילים נמנים על חמש חברות התקשורת הגדולות בסין ולהן מאות מיליוני לקוחות.



המערכת של סיבידיה מסייעת למפעילי תקשורת לזהות בצורה אוטומטית אזורים בעייתים של זליגת הכנסות, מידע לא תואם, ציוד רשת שאינו מייצר הכנסה, לקוחות שאינם מחויבים בהתאם לשימוש או משאבים מבוזבזים, המובילים להפסד הכנסה.



אלון אגינסקי, מנכ"ל סיבידיה, אומר כי "בסין טמון פוטנציאל התפתחות עצום עבור החברה. מספר הלקוחות של כל מפעיל תקשורת גדול בסין יכול להגיע למאות מיליוני לקוחות, דבר שפותח פתח לטעויות ולזליגת הכנסות רבות".



לאחרונה חתמה סיבידיה על חוזה עם חברת התקשורת הבריטית כייבל אנד ווירלס. החוזה נחתם ל-4 שנים והיקפו הוערך בכ-1.8 מיליון דולר.



אגינסקי הקים את סיבידיה ב-2001. חיים מר היה הראשון שהשקיע בחברה בגיוס Seed בהיקף של כ-600 אלף דולר. מאז גייסה החברה כ-13.5 מיליון דולר מהקרנות כרמל, Hyperion, סטאר ו-StageOne. לסיבידיה משרדים בלונדון, פורטוגל והונג קונג, והיא מעסיקה 35 איש במרכז ברמת החייל. ההערכות הן כי החברה מוכרת כיום בכ-6-5 מיליון דולר בשנה, אולם טרם עברה לרווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully