וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 חברות ישראליות נכנסו לרשימת 100 המבטיחות של המגזין רד הרינג

שירלי יום-טוב

12.12.2005 / 12:51

לרשימה נכנסו נייס, גיוון אימג'ינג, ריטליקס, אלביט מערכות, אורבוטק ואולטיקום; מגזין הטכנולוגיה האמריקאי ערך את רשימת 100 החברות הקטנות בעלות טכנולוגיה חדשנית ומודל עסקי חכם



מגזין הטכנולוגיה האמריקאי הפופולארי, Red Herring, פירסם את רשימת 100 החברות הקטנות המבטיחות ובה נכללות 6 חברות ישראליות - אלביט מערכות, גיוון אימג'ינג, נייס, אורבוטק, ריטליקס ואולטיקום.



זו הפעם הראשונה בה עורך המגזין רשימה של חברות קטנות - Small Cap כפי שמקובל לכנותן בארה"ב, שהן בעלות שווי שוק של 300 מיליון דולר עד מיליארד דולר. צוות המגזין, ובראשו העורך, ג'ואל דרייפוס, בדק יותר מ-2,500 חברות טכנולוגיה ציבוריות. דרייפוס ציין כי "חברות סמול קאפ בתחום הטכנולוגיה הן גלגול של חברת סטארט אפ שביצעה הנפקה ציבורית",



הגדרה זו אינה מתאימה למרבית החברות הישראליות שהצליחו להיכנס לרשימה, אך יש לזכור את הפער בתפיסה של חברה כמו נייס בארה"ב לעומת ישראל. נייס היא אחת החברות הגדולות בישראל במונחי שווי שוק (צפויה להיכנס למדד המעו"ף בעדכון הקרוב), אך עם שווי שוק של כמיליארד דולר, בארה"ב היא נחשבת לחברה קטנה יחסית.



ברד הרינג ציינו כי לחברות שנבחרו יש טכנולוגיה חדשנית ומודלים עסקיים חכמים שיכולים לקחת אותן לשלב הבא. "לחברות ברשימה יש את הטכנולוגיה המבטיחה ביותר בתחום הסמול קאפ", ציין דרייפוס.



לצד 6 הישראליות מוזכרות ברשימה גם שתי חברות המתחרות בחברות ישראליות. LoJack האמריקאית, המתמחה בטכנולוגיות איתור, מתחרה בפוינטר-נקסוס ובאיתוראן. פאלומר מדיקל האמריקאית הוזכרה אף היא - מתחרה של לומניס וסינרון בשוק מכשירים מבוססי לייזר לטיפולים אסתטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully