וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל.איי.אמ.אס שילשה את שווייה השנה: במיטב מעניקים לה מחיר יעד הגבוה ב-18% ממחירה

נתן שבע

12.12.2005 / 13:40

מיטב: שיעורי הצמיחה העתידיים מצדיקים רמת מכפילים גבוהה יותר לחברה שנסחרת לפי שווי מכפיל של 12 על רווחיה החזויים ל-2006; החברה משווקת מערכות תוכנה לניהול אינפורמציה במעבדות



מניית שילשה את שווייה מתחילת השנה והפכה לאחת המניות החמות מבין מניות מדד היתר מה שעשוי אולי לצרף אותה גם למדד היתר 30. במיטב חושבים שכנראה עוד לא הסוף ומעניקים למניה מחיר יעד של 57 שקל - 18% מעל מחירה הבוקר בפתיחת המסחר.



אל.אי.אמ.אס מפתחת משווקת ומטמיעה מערכות תוכנה המיועדות לנהל את איסוף, עיבוד, אחסון ואחזור אינפורמציה במעבדות. החברה היא אחת מחמש חברות הנחשבות לקבוצה מובילה ושולטות יחד על 60% מהשוק. במיטב מעריכים כי החברה פועלת בשוק בעל קצב צמיחה מהיר, ולהערכתם אף תמשיך להגדיל את נתח השוק שלה שמוערך בכ-600 מיליון דולר. צמיחת השוק נתמכת ברגולציה ותקנות וכמו כן גם בעלייה בשימוש במוצרים במדינות מתפתחות.



ב-2006 החברה עומדת בפני הזדמנויות חדשות: כניסה לשווקים חדשים בהם החברה אינה פעילה כמו יפן, סין ואירופה ושמה לה כיעד מרכזי חדירה לתחום מדעי החיים בעזרת המפיץ הקנדי שרכשה לפני כחודשיים, מה שעשוי להגדיל את המכירות תוך שמירה על הרווחיות התפעולית.



"אנו מאמינים כי שיעורי הצמיחה העתידיים מצדיקים רמת מכפילים גבוהה יותר מהנוכחית" כותב האנליסט מוטי ברלינר על החברה שנסחרת לפי שווי מכפיל של 12 על רווחיה החזויים ל-2006. כמו כן מזכיר ברלינר את הנהלת החברה שמקרינה אמינות ושומרת על רמת שקיפות ראויה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully