וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר רמת השירות בטרמינל 3: 88% מהנוסעים ממתינים עד 20 דקות לבידוק הביטחוני

זוהר בלומנקרנץ

12.12.2005 / 14:32

את הסקר מפרסמת היום רשות שדות התעופה במלאת שנה להפעלתו של הטרמינל החדש; עוד עולה מהסקר כי 70% מהנוסעים עברו את התהליכים עד הגעה לדיוטי פרי בפרק זמן של עד 57 דקות



אם הייתה לכם תחושה בעונת נסיעות הקיץ השנה לחו"ל, כי אתם נאלצים להמתין 20 דקות בתור לבידוק הביטחוני בטרמינל החדש בנתב"ג, לא טעיתם. אתם גם לא לבד: 88% מהנוסעים ממתינים עד 20 דקות לבידוק הביטחוני. 89% מהנוסעים המתינו עד 15 דקות בתור לקבלת שרות בדלפקי הצ'ק אין בנתב"ג. כך עולה מתוצאות מדידה לבחינת רמות השירות בכל התחנות בטרמינל, שמפרסמת היום רשות שדות התעופה במלאת שנה להפעלתו של הטרמינל החדש.



המדידות בוצעו באמצעות חברת אביב ניהול הנדסה ומערכות מידע, בקרב מדגם מייצג של 8,600 איש. המדידות בוצעו הן בתהליך נוסע יוצא והן בתהליך נוסע נכנס.

מתוצאות המדידה עולה עוד, כי 92% מהנוסעים עוברים תהליך בידוק כבודת היד תוך 6 דקות. 93% מהנוסעים הישראלים מקבלים שירות בביקורת גבולות - תוך דקה ו-90% מהנוסעים הזרים מקבלים שרות זה תוך דקה ו-45 שניות.



לסיכום תהליך נוסע יוצא - 50% מהנוסעים עברו את כל התהליכים עד הגעה לדיוטי פרי ב-35 דקות ואילו 70% מהנוסעים עברו את התהליכים עד הגעה לדיוטי פרי בפרק זמן של עד 57 דקות.



אף על פי כן, רובו המכריע של הציבור - 90% מעדיף באופן ברור את הטרמינל החדש (טרמינל 3) על פני הטרמינל הישן.



מנכ"ל רשות שדות התעופה גבי אופיר אמר בתגובה, כי "ממצאים אלה מלמדים על כך שהטרמינל החדש מהווה, בתום שנת פעילותו הראשונה, הצלחה תפעולית ומערכתית כוללת. במסגרת מדיניות רש"ת להעניק את השירות המיטבי ללקוחות, תישמר ותשופר רמת השירות הכוללת תוך הפקת לקחים מתמדת והקשבה לרחשי הלב של ציבור הנוסעים והמבקרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully