וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיליקום תספק כרטיסי תקשורת לחברת אבטחה ב-2 מיליון דולר בשנה הקרובה

שירלי יום-טוב

12.12.2005 / 15:24

סיליקום לא פירסמה את שם הלקוח אך מדובר בג'וניפר או צ'ק פוינט; עד כה מכרה סיליקום לחברה זו כרטיסי מעקף ב-200 אלף דולר; המניה זינקה פי 3 בתוך שנה



חברת סיליקום הקטנה, המתמחה בכרטיסי תקשורת לשרתים, הודיעה כי תספק לחברה של פתרונות אבטחה הזמנה שניה של כרטיסי מעקף. עד כה, מכרה סיליקום לחברה זו כרטיסי מעקף בהיקף של 200 אלף דולר. סיליקום קיבלה כעת אינדיקציות מאותה החברה, על הזמנות בשווי של 2 מיליון דולר לשנה הקרובה.



סיליקום לא פירסמה את שם החברה הלקוחה, אך זו יכולה להיות אחת משתי חברות מובילות בעולם: ג'וניפר האמריקאית או צ'ק פוינט הישראלית, שלשתיהן נמכרו בשנה האחרונה כרטיסי מעקף כאלה.
סיליקום, המנוהלת על ידי שייקה אורבך, נכנסה בשנתיים האחרונות לתחומי פעילות חדשים, בהם תחום האבטחה. כרטיס המעקף, אותו החלה החברה למכור באחרונה, מיועד לנטרל את הרכיב במערכת האבטחה במקרה של כשל במערכת, כך שהרשת הארגונית ממשיכה לפעול בלעדיו.



סיליקום השלימה ברבעון השלישי של 2005 שבעה רבעונים רצופים של צמיחה בהכנסות, ו-2005 צפויה להיות שנה רווחית לראשונה מזה חמש שנים. סיליקום מכרה ברבעון ב-2.8 מיליון דולר והרווח הנקי עמד על 380 אלף דולר. ההכנסות ממוצרים חדשים הגיעו לכ-2.5 מיליון דולר, 50% מתוכן הניבו מכירות של כרטיסי מעקפים מהסוג שנמכר עד כה לנוקיה, צ'ק פוינט וג'וניפר.



מניית סיליקום נסחרת במחיר של 6.9 דולרים - רמה הגבוהה פי 3 מהרמה בה נסחרה המניה לפני שנה. שווי השוק מסתכם ב-29 מיליון דולר. בעלי השליטה בחברה הם האחים יהודה וזוהר זיסאפל, בעלי קבוצת רד, שמחזיקים יחד כ-40% ממניות סיליקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully