וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המיזוג עם אלסינט ועסקת קלפייר: הרווח הנקי של אלביט הדמיה מתחילת השנה נחתך ב-44% ל-37 מ' ש'

עומר שרביט

12.12.2005 / 16:35

שמעון יצחקי: "תוצאות הרבעון השלישי כוללות רק חלק מרווחי שלב א' בעסקת קלפייר בסך של כ-172 מיליון שקל מתוך רווח צפוי של כ-320 מיליון שקל, שיתרתו תוכלל בתוצאות החברה ברבעון הרביעי ובמהלך 2006



ברבעון הראשון לאחר השלמת המיזוג עם אלסינט, מדווחת על ירידה ברווח הנקי שלה: השורה התחתונה של החברה שבשליטת מוטי זיסר ירדה ב-13% ברבעון השלישי לרמה של 79 מיליון שקל.



עם זאת, בחברה אומרים כי תוצאות הרבעון כוללות רק חלק מההכנסות בגין שלב א' של עסקת קלפייר, שבמסגרתה מכרה אלביט ארבעה מרכזי קניות בפולין. החברה הרוויחה 320 מיליון שקל בעסקת קלפייר, מהם 148 מיליון שקל שישתקפו בתוצאות הרבעון הרבעי ובמהלך השנה הבאה. מתחילת השנה, הרווח הנקי של אלביט מצומק יותר מאשר ברבעון, ומסתכם ב-37 מיליון שקל - צניחה של 44% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.



ההון העצמי של החברה גדל ברבעון השלישי בכ-157 מיליון שקל. ההון צפוי לגדול לכמיליארד שקל ברבעון הרביעי, כתוצאה מהשלמת המיזוג עם אלסינט, וזאת בניטרול תוצאות הרבעון הרביעי. כיום, עומד ההון של החברה על 746 מיליון שקל, לאחר שחולק דיווידנד של כ-154 מיליון שקל באמצע מארס.



שמעון יצחקי, נשיא החברה, אומר כי "השיפור ביחס השוטף משקף בין היתר את עודף המזומנים שנבע מעסקת קלפייר ויאפשר לחברה השקעות אסטרטגיות נוספות". לדבריו, רכישת אתר ההיפודרום במרכז בודפשט שביצעה החברה לאחר תאריך המאזן, היא הזדמנות אטרקטיווית נוספת להמשך פעילות המרכזים המסחריים בהונגריה.



אלביט פועלת בשלושה תחומים נוספים למרכזי בידור: מלונאות באמצעות אלסינט, הדמיה רפואית דרך אינסייטק והשקעות ביוטכנולוגיה ותקשורת. הכנסות החברה גדלו ברבעון השלישי ב-13% לרמה של 289 מיליון שקל. לאחר מספר מימושים שבוצעו החל מ-2004, אלביט החליטה לשנות מבנה הדו"חות של החברה ולהציג את כל ההוצאות בקבוצה אחת המופחתת מסך ההכנסות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully