וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ עמרי שרון מבקש לדחות את משפטו לאחר הבחירות

צבי הראל

12.12.2005 / 16:41

סניגורו מנמק את הבקשה בכך שהטיעונים לעונש יתקיימו בעיצומה של מערכת הבחירות; הפרקליטות מתנגדת: "בית המשפט לא יושפע מהתקשורת או משיקולים שאינם רלוונטים"



ח"כ עמרי שרון הגיש היום בקשה לבית משפט השלום בתל אביב לדחות את המשך משפטו, עד לאחר הבחירות הקרובות בסוף מארס. שרון הורשע בעבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד, שבועת שקר ועבירות לפי חוק מימון המפלגות. התביעה מבקשת לגזור עליו מאסר בפועל. ההגנה מבקשת להסתפק בעבודות שירות. כמו כן התבקש בית המשפט לקבוע האם במעשי הנאשם יש קלון. לפי שעה, הדיון הבא במשפטו נקבע ל-23 בינואר.



בנימוקים מציין סניגורו של שרון, עו"ד דן שינמן, כי קיום הדיון בטיעונים לעונש של ייערך בעת שמערכת הבחירות תהיה בעיצומה. לדברי עו"ד שינמן, הואיל ואביו של הנאשם, אריאל שרון, מתמודד בבחירות אלה בראש מפלגת קדימה, יהיה הדיון בעניינו במוקד התקשורת, והמפלגות המתחרות ינסו לעשות בו שימוש רחב במערכת הבחירות שלהן.



"דבר זה עלול להפריע באורח קשה לסניגוריה בניהול ההגנה", הוסיף עו"ד שינמן. "עד לעת הזאת לא היה רסן בהתבטאויות הציבוריות והתקשורתיות, למרות שהעניין תלוי ועומד להכרעה בבית המשפט. בעיצומה של מערכת הבחירות התעצם הדבר שבעתיים". כן טוען עו"ד שינמן, כי הודאת שרון בהאשמות קיצרה מאוד את ההליך המשפטי, וכי האירועים המיוחסים לו בכתב האישום התקיימו לפני שש שנים.



לדברי הסניגור, אין סיבה למהר ולקיים את המשפט לפני הבחירות, והעובדה כי הנאשם מודיע שלא יתמודד בבחירות הקרובות על מקום בכנסת מאפשרת גם היא את דחיית הדיון.



פרקליטות המדינה מתנגדת לדחיית המשפט. בתגובתה נאמר כי בית המשפט לא יושפע מהתקשורת או משיקולים שאינם רלוונטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully