וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים בעליות; ענקית האינטרנט גוגל עולה ב-1.2%

ליאון איצקר

12.12.2005 / 16:59

מדד מניות השבבים מוסיף 0.7%; חברת הנפט קונוקו פיליפס יורדת ב-3.5% על רקע דיווחים כי היא נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת יצרנית הנפט והגז ברלינגטון ריסורסז שמזנקת ב-9%



המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים בעליות. מדד מניות השבבים של בורסת פילדלפיה עולה ב-0.7%. מחר תפורסם בארה"ב החלטת הריבית של הבנק הפדרלי.



החוזים על הנפט הגולמי למסירה בינואר נסחרים במחיר של 60.12 דולר לחבית, עלייה של 73 סנט, במסחר בבורסת הסחורות של ניו יורק.



קונוקו פיליפס (סימול COP), חברת הנפט השלישית בגודלה בארה"ב, נמצאת במגעים מתקדמים לרכישת יצרנית הנפט והגז ברלינגטון ריסורסז (סימול BR) תמורת יותר מ-30 מיליארד דולר. כך מדווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל" מפי מקורות המקורבים לעסקה הנרקמת. לפי ה"ג'ורנל", אם אכן תתגבש עסקה, החברות עשויות להודיע עליה כבר השבוע. דוברי שתי החברות סירבו להגיב על מה שכינו "שמועות בשווקים". מניית קונוקו פיליפס יורדת ב-3.5%; מניית ברלינגטון ריסורסז מזנקת ב-9%.



אולפני פרמאונט, שרכשו את אולפני דרימוורקס בשבוע שעבר, קרובים למכירת ספריית הסרטים של דרימוורקס למשקיעים פרטיים, בסכום שעשוי להגיע למיליארד דולר. כך דיווח העיתון הבריטי "פייננשל טיימס". פרמאונט, חטיבה של ענקית המדיה ויאקום, רכשה ביום שישי את דרימוורקס מסטיבן שפילברג, דיוויד גפן וג'פרי קצנברג, ב-1.6 מיליארד דולר, וניצחה בכך את NBC יוניברסל המתחרה.



ענקית האינטרנט גוגל (סימול GOOG) עולה ב-1.2% לאחר שבקרדיט סוויס פירסט בוסטון (CSFB) העלו את מחיר היעד למניה. מניית גוגל, מפעילת מנוע החיפוש הפופולרי באינטרנט, תצורף למדד נאסד"ק 100 בעוד שבוע במסגרת איזון מחדש של המדד. כך הודיעה בורסת נאסד"ק. בנוסף לגוגל, יצורפו למדד ב-19 בדצמבר 11 מניות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully