וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משימה אפשרית בהחלט: חברה בריטית המציאה הודעת SMS המשמידה את עצמה אחרי 40 שניות

רויטל סלומון

12.12.2005 / 19:46

המפתחים מקווים כי ההמצאה שלהם תהיה פופולרית במיוחד בקרב אנשי עסקים המעבירים מידע רגיש ב-SMS והם יפנו כמובן גם לקהל היעד של הבוגדים ומנהלי הרומנים ה"אסורים"



הודעות SMS הפכו כבר מזמן לאמצעי תקשורת פופולרי, מהיר וזמין במיוחד. יחד עם הפופולריות של המדיום, זורמים הסיפורים על מקרים בהם אנשים שלחו בטעות SMS "מפליל" למספר הטלפון הלא-נכון, ובכלל על הודעות טקסט שהתגלגלו לידיים הלא נכונות.



בסטליום יו.קיי (Staellium UK) חושבים שהם מצאו פתרון לבעיה: הודעת SMS המשמידה את עצמה, המכונה גם Stealth Text ("הודעה חשאית" בתרגום חופשי). כך, במקום לסמוך על המקבל שימחק את ההודעה הבעייתית, ההודעה תזכה לאורך חיים של 40 שניות בלבד (לאחר שקורא אותה המקבל), וכך לא תשאיר עקבות במקרים בהם יש צורך בדיסקרטיות. ההודעה תישלח בעצם כלינק, המקבל ילחץ על הלינק, יקרא את ההודעה ו-40 שניות לאחר מכן היא תושמד.



המפתחים מקווים כי ההמצאה שלהם תהיה פופולרית במיוחד בקרב אנשי עסקים המעבירים מידע רגיש ב-SMS והם יפנו כמובן גם לקהל היעד של הבוגדים ומנהלי הרומנים ה"אסורים", שבהחלט לא רוצים להשאיר אחריהם שובל הודעות שעלול לסכן את הרומן הסודי. מי שמעוניין להשתמש בשירות הזה (שכרגע זמין רק למשתמשים בבריטניה), זקוק לטלפון התומך בשירותי WAP. העלות - 5 ליש"ט ל-10 הודעות מוצפנות.



מהחברה נמסר כי היא מפתחת כעת גם אי-מייל המשמיד את עצמו וכי שירות ה-SMS הנמחק מעצמו צפוי להיות זמין ברחבי העולם ב-2006.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully