וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם רויטר: כל האופוריה בשווקים מתבססת על אריאל שרון - ממליץ להחזיק לפחות 25% מהתיק בדולרים

נתן שבע

13.12.2005 / 10:18

רויטר מציין כי מאז בן גוריון לא היה מצב בו העתיד הפוליטי והכלכלי תלוי באדם אחד; מזהיר מפני האפשרות שחס וחלילה יקרה לראש הממשלה דבר נורא - או אז הבורסה תיפול, הזרים יברחו והדולר יזנק



"כל האופוריה האחרונה בשווקים מתבססת על אריאל שרון, אך אם חס וחלילה יקרה לו משהו, הדולר יזנק, הבורסה תרד והזרים יהיו אלה שיברחו ראשונים מהבורסה ומהשקל", מזהיר הבוקר אדם רויטר, מנכ"ל חיסונים פיננסים.



"השווקים בישראל מצויים כעת באופוריה קוסמית. נחמד ושימשיכו כך, אולם ישנו סיכון מרכזי אחד שכולם מעדיפים להתעלם ממנו. מזה 50 שנה, מאז ימי בן גוריון, לא היה מצב בו כל העתיד הכלכלי והפוליטי של ישראל מצוי בידיו של אדם אחד, אריאל שרון - ישראלי לא צעיר ולא בריא, בן 78, שעוזריו נאלצים מדי פעם לעזור לו לקום מכיסאו", מוסיף רויטר.



רויטר כמובן מאחל לראש הממשלה אריכות ימים אך מוסיף כי "כדי להגן על עצמו אני ממליץ לכל משקיע בבורסה למכור חלק מתיק האג"ח השקלי שלו ולהחזיק לפחות 25% דולרים, כדי לגדר את השקעותיו בבורסה מפני התממשות תרחיש נורא. אין כיום עלות אלטרנטיווית לביצוע הגנה כזו על ידי המשקיעים, כי הריבית על הדולר כמעט זהה לריבית על השקל".



רויטר מוצא סיכונים נוספים כמו נפילת משטרו של אסד, או ניצחון החמאס בבחירות בשטחים בינואר 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully