וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

39% מקונסולות המשחק Xbox 360 אותן סיפקה מיקרוסופט ליפאן נמכרו תוך יומיים - מספר נמוך מהצפוי

סוכנויות הידיעות

13.12.2005 / 11:03

יותר מ-62 אלף יחידות נמכרו ביומיים הראשונים - כמחצית לעומת מכירות הגירסה הקודמת של ה-Xbox ב-3 ימי השיווק הראשונים ביפאן לפני שנתיים - 123 אלף



מיקרוסופט מכרה 39% מיחידות קונסולת המשחק החדשה Xbox 360 אותן סיפקה ליפאן כבר ביומיים הראשונים מאז תחילת שיווק הקונסולה במדינה. מיקרוסופט מכרה ביומיים הראשונים 62,135 קונסולות מתוך 159 אלף אותן סיפקה ליפאן, שוק הקונסולות השני בגודלו אחרי ארה"ב. כך לפי חברת מחקר השוק אנטרבריין.



עם זאת, מדובר במספר נמוך יחסית לעומת מכירות הגירסה הראשונה של Xbox ב-2002, שהסתכמו ב-123 אלף יחידות ב-3 ימי המכירות הראשונים ביפאן. הקונסולה המקורית הפסידה בשוק היפאני למובילה בתחום סוני, ביחס של 1:36 - על כל קונסולה של Xbox נמכרו 36 סוני פלייסטיישן 2. סוני גם הפסידה לגיימקיוב של נינטנדו ביחס של 1:7.



בסיבוב הקודם, הקונסולה של מיקרוסופט הושקה זמן רב לאחר הפלייסטיישן ומספר חודשים אחרי הגיימקיוב. הפעם הקדימה מיקרוסופט את שתי המתחרות האחרות, צעד שצפוי היה להעניק לה יתרון על פניהן. אך השקתו של "Dead or Alive 4", המשחק שאמור היה להיות גולת הכותרת, נדחתה, וההערכות הן כי דבר זה השפיעה לרעה על מכירות ה-Xbox.



מיקרוסופט לא שינתה את תחזיותיה למכירת 3 מיליון יחידות תוך 3 חודשים מהשקת ה-Xbox בארה"ב, ו-5.5 מיליון יחידות עד יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully