וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגדל מאשרת שהיא במו"מ לרכישת 4% ממניות סלקום

ערן גבאי

13.12.2005 / 14:51

על דבר המגעים פרסמנו לפני כחודש וחצי. נוחי דנקנר מעוניין למכור כ-30% ממניות סלקום

מגדל נמצאת במגעים לרכישה של 4% ממניות סלקום תמורת כ-60 מיליון דולר. על דבר המגעים נמסר לראשונה ב-TheMarker לפני כחודש וחצי. ההשקעה האפשרית של מגדל בסלקום היא במסגרת תוואי המכירה שמבקש נוחי דנקנר לבצע בסלקום - מכירה של כ-30% ממניות החברה במהלך השבועות הקרובים.

מגדל מדווחת היום לבורסה שהיא אכן בוחנת התקשרות בעסקה, אך טרם סוכמו מלוא הפרטים. בהודעה נאמר כי העסקה טרם נדונה על ידי מלוא הגורמים המוסמכים בחברה.

למעשה, קיימות חברות ביטוח נוספות הנמנות עם המתעניינים בהשקעה בסלקום, כמו גם בעסקה אפשרית למיזוג בין פרטנר וחברות הכבלים.

בכיר באחת מחברות הביטוח אמר באחרונה כי "לא מדובר בהשקעה פאסיווית או באג"ח, אלא בהשקעה בהון". בכך, חיזק את ההערכה שחברות הביטוח עשויות להתעניין בכניסה להשקעה בתחום התקשורת שלא במסגרת של מממנות אשראי בלבד. "חברות הביטוח מחפשות אחזקות אסטרטגיות שלא יהיו נתונות לתנודתיות בשוק ההון. בעיתוי הנוכחי יש יתרון בביצוע השקעות אסטרטגיות", הוסיף.

קבוצת אי.די.בי מתכוונת למכור בשבועות הקרובים עד 30% מהאחזקות בסלקום, לפי מחיר הקרוב לעסקת ספרא - דהיינו - שווי חברה של 2.1 מיליארד דולר. לצורך כך, באי.די.בי מנהלים מגעים עם מספר גופים וקרנות השקעה. שתי מועמדות בולטות ששמן עלה כמתעניינות רציניות בהשקעה בסלקום, הן קרן מרקסטון וקרן פרובידנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully