וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגת הביוטכנולוגיה נמשכת: בית חולים הדסה מנפיק את הדסית - 9 חברות ביוטכנולוגיה המאוגדות תחת גג אחד

נתן שבע

13.12.2005 / 16:00

הדסית מתכוונת לגייס כ-15 מ' ד'; החברות פועלות בתחומי הפיתוח של תרופות לסרטן, מחלות דלקתיות ושיקום רקמות באמצעות תאי גזע; כלל פיננסים, אקסלנס נשואה ולידר מובילים ההנפקה



חגיגת הביטוכנולוגיה בתל אביב נמשכת: בית החולים הדסה מנפיק כ-9 חברות ביוטכנולוגיה מהבולטות בתיק הההשקעות שלו, באמצעות גיוס של 15 מיליון דולר מהציבור. את ההנפקה מובילים כלל פיננסים, אקסלנס נשואה ולידר.



בית החולים איגד את החברות תחת חברת אחזקות אחת, הדסית, שאותה הוא ינפיק על מנת לסייע במימון אישור המוצרים שלהם ב-Phase I והכנה לקראת Phase II. תחת הדסית פועלות חברות המפתחות תרופות בלוקבאסטר (מיועדות לשווקים בהיקף של מיליארדי דולרים) נגד סרטן, מחלות דלקתיות ושיקום רקמות באמצעות תאי גזע.



רפי הופשטיין, מנכ"ל הדסית ביו אחזקות, ציין כי הדסית הוקמה על מנת לקדם את הידע הרב והניסיון רב השנים שנצבר, במעבדות המחקר על ידי צוותי המחקר של בית חולים הדסה. "הדסית ביו אחזקות מרכזת כ-9 חברות ביוטכנולוגיה עם פוטנציאל עסקי משמעותי, שמרביתן נמצאות לאחר הצלחה בשלבי ההיתכנות - הוכחת היתכנות יעילות התרופות במודל בעלי חיים לפני כניסה לשלבי ניסויים קליניים בבני אדם", אומר הופשטיין.



הדסית רשמה בעבר מספר הצלחות בולטות שהתבססו על מתן רשיון לפיתוח ושיווק תכשירים ובהם תאי גזע עובריים, וירוס NDV לטיפול בסרטן ותכשיר להרחבת תאי גזע ממקור דם חבל טבור. בנוסף, הדסית, באמצעות צוותי בית החולים הדסה, תרמה לפיתוח תכשירים של שותפות עסקיות ובהן XTL, ג'ונסון אנד ג'ונסון (דוקסיל), ולאחרונה נסווקס המפתחת חיסון לשפעת.



כספי הגיוס יהוו חלק מהכספים, שיושקעו בחברות אלו לצד כספי מדען ומשקיעים בולטים אחרים אשר השקיעו בחלק מהחברות מיליוני דולרים ואיפשרו להן להגיע לשלבים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully