וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון מתלוננת על התנכלות מצד מועצת הכבלים והלווין

בועז גריילסמר

13.12.2005 / 17:03

עורך הדין של צ'רלטון למנכ"ל משרד התקשורת: ההתנהלות וההחלטות של המועצה - יש בהן כדי לפגוע בצ'רלטון ובצדדים שלישיים באופן קשה ביותר וייתכן שאף בלתי הפיך; מהמועצה לא נמסרה תגובה



עורך דינה של חברת צ'רלטון, נעם פורר, פנה בשבוע שעבר למנכ"ל משרד התקשורת, אבי בלשניקוב, והתלונן בפניו על התנכלות מכוונת מצידה מועצת הכבלים והלווין. פורר מבקש מבלשניקוב לפעול בטרם "יתעצמו נזקיה ובטרם תאלץ לנקוט בהליכים על מנת לאכוף זכויותיה ולתבוע את נזקיה הכספיים".



פורר כותב כי הוא פונה לבלשניקוב "בעקבות התנהלות והחלטות של המועצה שיש בהן כדי לפגוע בצ'רלטון ובצדדים שלישיים באופן קשה ביותר וייתכן שאף בלתי הפיך. צ'רלטון הסתמכה על החלטות ומדיניות קיימת של המועצה ואופן התנהלותה עד כה (לרבות שתיקותיה), וכילכלה את צעדיה בין היתר על בסיסן. התנהלותה של צ'רלטון וההתחייבויות שנטלה על עצמה ידועות בחלקן המכריע מזה זמן רב למועצה. אף על פי כן ומבלי שמרשתנו נשמעה בעניין, קיבלה המועצה שורה של החלטות שיש בהן כדי לעמוד בסתירה למדיניות קיימת, להחלטות תקפות ולמצגים שנעשו כלפי מרשתנו, זכויותיה והתחייבויותיה".



עוד כותב פורר כי צ'רלטון "אינה רואה כל הסבר להתנהלות זו של המועצה, אשר ברי לכל גורמת כבר עתה לנזקים אדירים, חלקם בלתי הפיכים, אלא הלחץ המופעל על ידי גורמים אינטרסנטיים בעניין זכויותיה של מרשתנו. תחושתה זו של מרשתנו איננה באה בחלל הריק ודי אם נזכיר, כי רק פניה לבית המשפט הגבוה לצדק באשר לשידורי מונדיאל 2002, הביאה את המועצה לשנות מהחלטותיה בקשר למרשתנו ולאשר את שידוריה במתכונת שבקשה".



ממועצת הכבלים והלווין לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully