וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התור מתארך: שופרסל דיל מבטלת את קופות האקספרס ברוב סניפי הרשת

רוני לינדר-גנץ

13.12.2005 / 18:21

כך נודע ל-TheMarker; עדי כהן, מנהל השיווק של שופרסל: סלי הקנייה בחנויות הרשת גדולים מאוד ולא ייתכן שנפלה בין לקוחות עם סלים קטנים מאוד לשאר הלקוחות



מי שנכנס בימים האחרונים לשופרסל דיל וביקש לקנות לעצמו רק מוצר או שניים, גילה כי עליו לעמוד בתור אחד עם אנשים שמילאו עגלת קניות מלאה. ל-TheMarker נודע כי הרשת החליטה לבטל את קופות האקספרס ב-21 מתוך 26 סניפיה. בחמשת הסניפים הנותרים, אשר ממוקמים בקניונים, אין שינוי.



עדי כהן, מנהל השיווק של שופרסל, מאשר את הדברים. הסיבה לכך, לדבריו, היא שסלי הקנייה בחנויות הרשת גדולים מאוד, "ולא ייתכן שנפלה בין לקוחות עם סלים קטנים מאוד לשאר הלקוחות".



לדבריו, "בקניונים, בהם יש יותר קונים שנכנסים בשביל מספר קטן של מוצרים, השארנו את הקופות המהירות". מכל מקום, כהן הבהיר כי מדובר בצעד הנוגע לתת הרשת שופרסל דיל בלבד, ואין בכוונת הרשת לבטל את הקופות המהירות בשאר הסניפים.



באשר לשאלה האם אין בכך פגיעה בצרכנים המבקשים לרכוש מספר קטן של מוצרים, אשר ייאלצו להמתין זמן ממושך בתור אחרי אנשים עם עגלות מלאות, משיב כהן כי "צריכה להיות הוגנות לשני הצדדים: המצב ההפוך הוא שאנשים ייאלצו לחכות בתור כי צריך לשמור על קופה פתוחה. בהתאם לאמנה שלנו, אנחנו מקפידים על קו קופות יעיל ומהיר, בלי מבצעי קופה, ואני חושב שהקופות שלנו סופר יעילות".



השאלה המתבקשת היא כיצד יתפסו הצרכנים את השינוי: האם כצעד של ייעול, שנועד לקצר את שהייתם בסניף, כפי שטוען כהן, או דווקא כצעד אנטי צרכני, אשר מסרבל את חווית הקנייה, במיוחד בקניות קטנות. אחרי שבמשך שנים התרגלנו לגשת לקופת האקספרס ולהמשיך במהירות בשגרת יומנו, וראינו כי טוב, קשה להאמין שבשופרסל יצליחו לשכנע אותנו שהצעד הזה בא להגן עלינו. אחרי הכל, גם מי שיש לו היום עגלה גדולה ומלאה,ירצה מחר לקנות מוצר או שניים וייאלץ להמתין עד בוש לתורו. ואם לשופרסל מספיק חשוב להשאיר קופה פתוחה בלי לפגוע בעבודת הקופות האחרות - היא תמיד יכולה להעסיק עוד קופאית בכל סניף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully