וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן ההשקעות Special Situation הפכה לבעלת המניות הגדולה בסופרקום - מחזיקה ב-20% מהחברה

עומרי כהן

13.12.2005 / 18:32

סופרקום גייסה אתמול 3 מיליון דולר בהנפקת מניות וכתבי אופציה למשקיעים בארה"ב; Special Situation השקיעה 2.5 מיליון דולר מתוכם; החברה הקטנה מרעננה שרפה מתחילת השנה כ-3 מיליון דולר



חברת (סימול: SPCBF.OB) הקטנה מרעננה שרפה בתשעת החודשים הראשונים של 2005 כ-3 מיליון דולר ונותרה בסוף ספטמבר עם אמצעים נזילים בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר בלבד. על רקע הצורך הדחוף במזומנים, גייסה אתמול סופרקום ממשקיעים מוסדיים ופרטיים כ-3 מיליון דולר, מרביתם מקבוצת ניהול קרנות ההשקעה Special Situation, אשר מתמחה בהשקעה בחברות בעלות שווי שוק נמוך מ-100 מיליון דולר.



קבוצת הקרנות האמריקאית, שכבר רכשה בעבר מניות סופרקום, השקיעה עוד 2.5 מיליון דולר בסבב הגיוס הנוכחי והפכה לבעלת המניות הגדולה ביותר של החברה הישראלית עם אחזקה של כ-20%. עם זאת, בסופרקום הבהירו היום כי הקרן אינה מתכוונת לפי שעה להכניס את אנשיה למועצת המנהלים של החברה.



סופרקום מכרה למשקיעים כ-4.9 מיליון מניות במחיר של 62 סנט למניה - גבוה ב-2 סנטים ממחיר הסגירה אתמול בוול סטריט. בנוסף, קיבלו המשקיעים כתבי אופציה בתוך הכסף לחמש שנים, הניתנים להמרה לכ-1.7 מיליון מניות נוספות במחיר של 60 סנט למניה. שמימוש האופציה במלואה יגדיל את קופת החברה בכמיליון דולר נוספים. את הגיוס הוביל בית ההשקעות אונטרברג.



את תשעת החודשים הראשונים של 2005 עם צמיחה של כ-76% בהכנסות ל-6.9 מיליון דולר, אולם גם עם גידול של 28.5% בהפסד הנקי ל-3 מיליון דולר (16 סנט למניה). על רקע התוצאות חתך בסוף נובמבר בית ההשקעות אונטרברג את המלצתו למניה מ"קנייה" ל"תשואת שוק".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully