וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט וחברת התקשורת MCI מתכננות להציע שירות טלפוניה ממחשב לטלפון

סוכנויות הידיעות

13.12.2005 / 20:51

השירות יהיה זמין גם דרך מסנג'ר ווינדוס ויורחב לבריטניה, צרפת, גרמניה וספרד בשבועות הקרובים; יעלה 2.3 סנטים לדקת שיחה לכל אחת מהמדינות; ענקית הטכנולוגיה תשלב כוחות גם עם רשת MTV



מיקרוסופט וחברת התקשורת MCI הודיעו אתמול כי הן מתכננות להציע שירות טלפוניה ממחשב לטלפון, בדומה לשירות Skypeout. השירות החדש מצטרף לשורה של שירותים מתחרים שהוציאו חברות האינטרנט הגדולות באחרונה.



בניגוד לתוכנות המסרים המיידיים של יאהו ואמריקה און ליין (AOL), בשלב הראשון לא תאפשר התוכנה שיחות נכנסות אלא רק שיחות יוצאות. שתי החברות דיווחו כי השירות ייכנס לניסוי בקרב 10,000 משתמשים בארה"ב השבוע ויוצע לקהל הרחב במחצית השנייה של 2006. פטי פרופרס מ-MCI אמרה כי הן מתכוונות להציע מחירים מאוד נוחים ביחס למחירים הנוכחיים בשוק.



שירות MCI Web Calling for Windows Live Call יהיה זמין גם דרך מסנג'ר ווינדוס לייב, לשעבר msn מסנג'ר. השירות שיורחב לבריטניה, צרפת, גרמניה וספרד בשבועות הקרובים, יעלה 2.3 סנטים לדקת שיחה לכל אחת מהמדינות. בנוסף, ניתן יהיה לרכוש מראש חבילות שיחה.

החברות מסרו כי כאשר השירות יפעל ניתן יהיה להתקשר לכל מספר ב-220 מדינות אך המחירים למדינות מסוימות יהיו גבוהים מהמחיר הנוכחי. המחיר הסופי ייקבע בשנה הבאה כשהשירות יצא משלב הבדיקה. לשם השוואה, המסנג'ר של יאהו מאפשר שיחות בתוך ארה"ב במחיר סנט אחד ושיחות חוץ במחיר של פחות משני סנט.



מיקרוסופט ו-MTV בשירות הורדות חדש



ענקית הטכנולוגיה תשלב כוחות גם עם רשת MTV בשירות מוסיקה דיגיטלית בשם Urge (דחף). גם השירות הזה יצא לאור בשנה הבאה והוא ישולב בנגן המוסיקה של החברה.



Urge יציע להורדה שני מיליון שירים של לייבלים גדולים וקטנים כאחד. בנוסף השירות יציע את תוכניות MTV ותוכן של הרשת. לא נמסר על המחירים המתוכננים לכל שיר


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully