וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קריימר קרא לממש רווחים בסינרון והמניה נופלת כ-9%; סיטיגרופ: החולשה מוגזמת ומהווה הזדמנות קנייה

עומרי כהן

13.12.2005 / 22:52

לאחר זינוק של 22% בשבועיים המליץ קריימר מ-CNBC למכור סינרון ולקנות את מניות המתחרה סינושור; סיטיגרופ לא מאמין שההערות צריכות ליצור לחץ משמעותי על סינרון



אם אתם מקווים לעליות חדות במניה כלשהי, תתפללו שג'ים קריימר מערוץ הטלוויזיה CNBC חושב עליה דברים טובים. קריימר מגיש בערוץ תוכנית יומית בשם "כסף משוגע", בה הוא ממליץ על מניות וסוקל אחרות. לקריימר יש כנראה קהל מעריצים גדול, כי המלצות שהוא נותן מתורגמות לעתים קרובות לעליות חדות באותן מניות. היום מגיבה מניית בירידה של כ-9% במחזור גדול פי 5 מהממוצע בשלושת החודשים האחרונים, לדברים שאמר עליה אמש קריימר.



לפני פחות מחודש ציין קריימר כי הוא מחבב את מניית יצרנית המכשור הרפואי לטיפולים אסתטיים, סינרון. כנשאל על ידי אחד הצופים בנוגע למתחרתה, לייזרסקופ, הוא ענה לו תשובה בנוסח "אתה עולה לשידור בתוכנית שלי ושואל אותי על חברת לייזר גרועה כשאני מציע לך את סינרון?". יום למחרת חזר קריימר והמליץ על סינרון. "זוהי השחקנית הטובה ביותר כיום בשוק הלייזר ואני אוהב את המניה", הוא אמר לצופים.



סינרון התעוררה מספר ימים לאחר מכן והחלה לטפס מעלה, כשבדרך היא נכנסת פעם נוספת לרשימת המניות שקריימר צופה להן עליות. אתמול השלימה המניה זינוק דו שבועי של 22% לשיא סגירה חדש של 46 דולר, אולם לאחר סיום המסחר הסתיים הרומן הקצר של קריימר וסינרון. קריימר המליץ למשקיעים לממש את רווחי העליות האחרונות במניה ו"לרכב על חברת ציוד הלייזר החדשה ביותר, הטובה ביותר והחמה ביותר" - סינושור (סימול: CYNO), אשר הונפקה בשבוע שעבר בנאסד"ק. את תגובת המשקיעים מרגישות היום שתי המניות. סינרון נופלת כאמור ומתחרתה מזנקת כ-13%.



עם זאת, לא הכל מסכימים עם קריימר. בבנק ההשקעות סיטיגרופ הגדירו את החולשה הנוכחית במניה כמוגזמת וציינו כי הירידות היום מהוות הזדמנות קנייה למשקיעים. בסיטיגרופ גם לא מאמינים, כי הערותיו של קריימר צריכות ליצור לחץ משמעותי כלפי מטה על מניית סינרון. בתחילת נובמבר העניק סיטיגרופ המלצת "קנייה" לסינרון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully