וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתשים אגן קיבלה אישור גנרי לשיווק קוטל עשבים בקנדה בעל מכירות של עשרות מיליוני דולרים בשנה

נתן שבע

14.12.2005 / 11:12

מדובר ב-Clethodim שמיועד לטיפול בגידולי הקנולה, התירס והסויה; מכתשים עשויה ליהנות מהכנסות של 20-10 מיליון דולר בשנה



אגן משיקה מוצר חדש בשוק הקנדי. החברה הודיעה כי קיבלה אישור לשיווק הגירסה הגנרית של קוטל העשבים Clethodim, שמיועד לגידולים רחבי עלים כמו הקנולה, התירס, הסויה וגם קטניות. מכירות המוצר המקורי שפותח על ידי החברה היפאנית, סומיטומו, מסתכם בעשרות מיליוני דולרים בשנה בקנדה.



מכתשים אגן היא החברה הראשונה שמשיגה רישוי למכירת המוצר בקנדה, כך שהיא עשויה ליהנות מתוספת הכנסות של כ-20-10 מיליון דולר בשנה. המוצר יימכר תחת השם המסחרי Arrow כבר במהלך 2006. מכתשים השיקה מוצר זהה בשוק האמריקאי לפני כשנתיים והוא תורם לה מכירות של כ-10 מיליון דולר בשנה ונמצא במגמת עלייה במכירות.



השוק הקנדי מתאפיין בשנים האחרונות בחסמי כניסה גבוהים מאוד ובתהליכי רישוי מסובכים ומתמשכים. היקף המכירות השנתי בקנדה של מוצרים להגנת הצומח מוערך בכמיליארד דולר אמריקאי והגידולים הנפוצים בו הן בעיקר חיטה ושעורה. השוק הקנדי מדורג שביעי בעולם מבחינת השטחים לחקלאות. מכתשים השיקה בקנדה לפני כחצי שנה גם את הפרופיקונזול, אותו היא משווקת גם בארה"ב.



אפי קורן, סמנכ"ל פיתוח ומוצרים של מכתשים אגן, ציין כי קבלת הרישוי למוצר הינה אבן דרך משמעותית בחיזוק מעמדה של מכתשים אגן כחברה גנרית בשוק הקנדי. קורן העריך כי המכירות של המוצר החדש יתאפיינו ברווחיות גבוהה מהממוצע של מכתשים, והוסיף כי החברה צופה השקה של מוצרים נוספים לשוק הקנדי בעתיד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully