וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקיע צפויה להפסיד 5-4.5 מיליון דולר ב-2005

זוהר בלומנקרנץ

14.12.2005 / 11:50

יו"ר מועצת המנהלים של ארקיע, רפי הרלב צופה רווח של 5-2.5 מיליון דולר מפעילות התעופה ב-2006

חברת ארקיע תפסיד כ-4.5 עד 5 מיליון דולר ב-2005, כך אמר היום יו"ר מועצת המנהלים של ארקיע, רפי הרלב. הרלב הציג במסיבת עיתונאים את תוכנית העבודה של החברה ל-2006.

לדברי הרלב, על פי תוכנית העבודה ל-2006 צפויה ארקיע להרוויח מפעילותה התעופתית בין 2.5 ל-5 מיליון דולר. כל אלה לעומת הפסד בסך 15 מיליון דולר שרשמה החברה ב-2004.

יו"ר מועצת המנהלים של ארקיע גילה כי לפני נאמן החברה, עו"ד חנינא ברנדס, מונחות כיום 3 הצעות לרכישת מניותיה של קבוצת בארקיע ההצעה האחרונה הגיעה רק שלשום בגוף באירופה אשר גילה התעניינות וביקש להיפגש עם הנאמן. שתי הצעות הקנייה האחרות הן של האחים נקש והעובדים והצעה נוספת של קבוצת מנהלים בארקיע, קבוצת מאי, בראשותו של המנכ"ל שלמה חנאל.

הרלב העריך כי להחלטה בדבר מתן אישור לחברת תעופה ישראלית נוספת לטוס באופן סדיר לניו יורק תהיה השלכה על כל ענף התעופה ותסלול את הדרך להעברת קווי תעופה סדירים נוספים מאל על לחברות ישראליות. לדבריו, גם ארקיע מתמודדת מול ישראייר כדי לקבל את קו התעופה הסדיר לניו יורק.

הר לב גילה עוד כי ארקיע נמצאת במגעים עם חברות במדינות המפרץ לשיתוף פעולה בתחום התעופה; זאת, בנוסף לשיתוף הפעולה עם חברת התעופה קטאר איירליינס עוד אמר כי ארקיע ביקשה מרשות התעופה האזרחית להפעיל קו תעופה סדיר לקזחסטאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully