וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמהדע סיימה שלב הוכחת היתכנות עם חברת תרופות איטלקית לתרופת ה-API - המיועדת לטיפול במחלת ריאות תורשתית

טל לוי

14.12.2005 / 12:37

הצדדים החלו במו"מ בנוגע לזכויות השיווק והייצור באיטליה; החברה נמצאת במהלך דומה ומתקדם יותר עם חברה צרפתית, בנוגע לתרופת הדגל של החברה; מגעים גם עם חברה גרמנית



חברת קמהדע, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים ביו-פרמצבטיים, הודיעה כי סיימה באחרונה ביצוע שלב הוכחת היתכנות של ייצור ה-API, מחומרי גלם של חברה איטלקית. מדובר בתרופה המיועדת לטיפול במחלת ריאות מסוג נפחת תורשתית, הנגרמת כתוצאה ממחסור מולד בחלבון האלפא 1. עוד נמסר כי החברה נמצאת במהלך דומה ומתקדם יותר עם חברה צרפתית, בנוגע לתרופת הדגל של החברה - API.



מנכ"ל קמהדע, דוד צור, אמר כי החברה האיטלקית - אשר היקף מכירותיה מוערך בכ-200 מיליון דולר בשנה - מתמחה בייצור תרופות מבוססות פלסמה. לדברי צור, "העובדה שקמהדע נבחרה על ידי חברה שכזו, מבוססת על ההכרה באיכות מוצר ה-API של קמהדע ופוטנציאל השוק הגבוה שלו מחד, ואיכויות הפיתוח והייצור של קמהדע מאידך".



עוד מסר צור כי החברות החלו בדיונים על המשך פיתוח התרופה, אספקת חומר הגלם והאפשרות לשווק ולייצר את תרופת ה-API באיטליה. צור הוסיף כי מתקיימים מגעים לשיתוף פעולה גם עם חברה גרמנית, בנוסף לשיתופי הפעולה הקיימים באיטליה וצרפת.



לפני 3 חודשים, קמהדע הגישה בקשה למינהל התרופות האמריקאי (FDA), להתחלת הייצור של תרופת ה-API, לצורך עריכת השלב השלישי בניסויים קליניים. מניית החברה איבדה 18% מתחילת השנה, ושווי השוק שלה עומד על 79 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully