וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על דורשת כי אברהם הירשזון יפסול עצמו מנושא פתיחת קו תעופה סדיר לניו יורק בפני חברת תעופה ישראלית נוספת

זוהר בלומנקרנץ

14.12.2005 / 13:25

כך נודע ל-TheMarker; טוענת כי שר התיירות כבר קיבל החלטה בנושא, בטרם הושלם תהליך השימועים; החברה דורשת פגישה דחופה בנושא עם היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז



חברת דורשת כי שר התיירות, אברהם הירשזון, יפסול עצמו מלהמשיך ולדון בנושא פתיחת קו תעופה סדיר לניו יורק בפני חברת תעופה ישראלית נוספת, משום שכבר קיבל החלטה בנושא, בטרם הושלם תהליך השימועים - כך נודע ל-TheMarker.



במכתב שנשלח היום ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, ע"י באי כוחה המשפטיים של החברה, ש. הורוביץ ושות', נכתב כי "בעוד אנו מצויים בעיצומו של השימוע הנערך לאל על, נדהמה החברה לקרוא אתמול בעיתונות כי שר התיירות כבר הכריע כי לישראייר יינתן מעמד של מוביל נקוב נוסף (בניגוד לעמדת הממשלה, שאושרה בבג"ץ)".



לטענת אל על, "לא זו בלבד, אלא שאתמול, בעיצומו של הליך השימוע, ראה לנכון שר התיירות להתפנות מענייניו לשם השתתפות במשך שעה ומחצה בפורום שנערך באינטרנט בנושא 'ישראלים באירופה'. לתדהמתה של אל על, שר התיירות הודיע לציבור, בעיצומו של הליך השימוע, כי בכוונתו להתיר כניסתם של מובילים נקובים נוספים. כך ממש".



חברת התעופה ממשיכה וטוענת בפנייתה למזוז, כי "האמור לעיל מבסס ומחזק את טענותיה של אל על, כי ערב בחירות, שר התיירות אינו מסוגל להשתחרר מסדר היום שהציב בפני הציבור משך שנים, בדבר מינוי מובילים נקובים ו'פתיחת השמיים'. ההיפך הוא הנכון - בעיצומו של השימוע שר התיירות ממשיך ומציג אותו סדר יום בפני קהל הבוחרים, כעמדה נחרצת ומגובשת".



באי כוחה המשפטיים של אל על דורשים ממזוז לזמן ישיבה, בהשתתפות אל על וכל גורם רלוונטי נוסף, כפי שימצא לנכון, על מנת להשמיע את טענותיה של אל על, טרם הכרעה בסוגייה. "נוכח לוחות הזמנים שקצב שר התיירות, מהם עולה כי בכוונתו להכריע בעניין שבנידון בימים הקרובים, אנו מבקשים כי הפגישה עימך תתקיים בדחיפות".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully