וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומברס מכרה מערכת i-mode למפעילת תקשורת בסינגפור תמורת כמה מיליוני דולרים

עומרי כהן

14.12.2005 / 14:29

מכירת שירותים בעתיד צפויה לתרום לקומברס הכנסות נוספות מהעסקה; המערכת תושק עד סוף 2005; קומברס נסחרה אתמול בנאסד"ק לפי שווי של 6.1 מיליארד דולר



מפעילת התקשורת השנייה בגודלה בסינגפור, StarHub, רכשה את מערכת ה- i-mode מתוצרת קומברס, כך דיווחה היום החברה הישראלית. מערכת i-mode של קומברס מספקת קישור מהיר לשירותי מולטימדיה מתקדמים באמצעות המכשיר הסלולרי. גורמים בשוק אמדו את היקף הרכישה במיליוני דולרים בודדים, אולם ציינו כי מכירת שירותים בעתיד צפויה לתרום לקומברס הכנסות נוספות מהעסקה.



חברת StarHub מספקת למנויי הטלפון הקווי והסלולרי שלה שירותי תוכן, תקשורת ובידור. החברה מפעילה רשת סלולרית מסוג GSM ורשת סלולרית מהדור השלישי (3G). בסטאר-הוב ציינו היום, כי החברה מתכוונת להשיק את שירותי i-mode עד לסוף שנת 2005, וכי השקת המערכת תאפשר לה להציע ללקוחות מגוון שירותים ותכנים אינטרנטיים.



בסוף אוקטובר סיימה החברה האם, , את תשעת החודשים הראשונים של 2005 עם גידול של 22.5% במכירות ל-857.6 מיליון דולר ועם זינוק של 168% ברווח הנקי ל-97.4 מיליון דולר. אתמול נסחרה מניית קומברס במחיר של 28 דולר, המשקף לחברה שווי של 6.1 מיליארד דולר בדילול מלא. קופתה של החברה הכילה בסוף אוקטובר מזומנים בשווי של 2.3 מיליארד דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully