וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז מוסאוא משך עתירתו בבג"ץ בה דרש מהרשות השנייה לעמוד במיכסות שידורים בערבית

בועז גריילסמר

14.12.2005 / 15:35

בג"ץ רשם בפניו את כוונת הרשות השנייה לעקוב אחרי שילוב הזכיינים את המגזר הערבי בתחום השידורים; יו"ר מועצת הרשות: אנו רואים בקידום המגזר הערבי את אחד העוגנים החשובים ביותר בפעולתינו



בג"ץ דן היום (רביעי) בעתירה של מרכז מוסאוא נגד הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו וזכייני הטלוויזיה של הרשות השנייה (בג"ץ 997/005), אשר דרש להגדיל את המכסות בהם מחויבים הזכיינים בערוצים 2 ו-10 בכל הנוגע לשידורים בשפה הערבית.



בעקבות המלצת בג"ץ, משך העותר את העתירה תוך שבית המשפט רושם בפניו את דברי הרשות השנייה שהיא מתכוונת לעקוב אחרי יישום הצהרות הזכיינים בעניין שילוב המגזר הערבי בתחום השידורים הלכה למעשה, וכן להמשיך את השיח עם העותרים בכל הנוגע להפקות הרשות השנייה בשפה הערבית. בג"ץ רשם לפניו גם את הצהרות נציגי הזכיינים של הרשות השנייה בהודעותיהם לבית המשפט. את הרשות ייצגו עו"ד יאיר עשהאל ועו"ד נחי בן אור.



נורית דאבוש, יו"ר מועצת הרשות השנייה: "המועצה החדשה רואה בקידום נושא המגזר הערבי על המרקע ומאחורי הקלעים את אחד העוגנים החשובים ביותר בפעולתה. המועצה כבר החלה בשורה של צעדים בתחום, בין היתר, מונה יועץ ערבי לליווי מחקר שיבחן את הרגלי הצפייה של המגזר, התקיים מפגש ראשון עם סטודנטים בוגרי החוג לתקשורת, אותרו מועמדים ערבים-ישראלים בעלי סיכויים גבוהים לשילוב בעבודה אצל הזכיינים ועוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully