וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יעקב ליצמן מאגודת ישראל ממשיך לעכב כ-4 מיליארד שקל כי האוצר לא מיישם את ההסכם עם סיעתו

צבי זרחיה

14.12.2005 / 16:39

יו"ר ועדת הכספים עיכב את ההעברות התקציביות במחאה על כך שהאוצר לא העביר 150 מיליון שקל לתשלום שכרם של מורים בישיבות של ארגוני תרבות חרדים



יו"ר ועדת הכספים ח"כ יעקב ליצמן (אגודת ישראל) המשיך לעכב היום העברות תקציביות בהיקף כולל של כ-4 מיליארד שקל, במחאה על כך שמשרד האוצר לא מיישם את ההסכם הקואליציוני עם סיעתו להעברת 150 מיליון שקל לתשלום שכרם של מורים בישיבות של ארגוני תרבות חרדים.



העיכוב נובע מחילוקי דעות על הגדרת התמיכה, שהיא בניגוד לעמדתו של הממונה על הגדרת התמיכות במשרד המשפטים, עו"ד אמנון דה הרטוך.



ליצמן איפשר לוועדה לאשר שורה של בקשות האוצר לשינויים בתקציב, אך מיד לאחר מכן ניצל את הסעיף המאפשר לו לבקש הצבעה חוזרת. ליצמן, כיו"ר, מסרב בשלב זה לקבוע את מועד ההצבעה החוזרת במחאה על עיכוב העברת הכספים לתשלום שכר המורים בישיבות של ארגוני התרבות החרדים.



ליצמן עיכב אתמול את אישורן של 36 בקשות לשינויים בתקציב. ליצמן עיכב בין היתר את הבקשה להגדיל ב-75 מיליון שקל את תקציב משטרת ישראל. כמו כן, עוכבה בקשה של משרד השיכון להעביר 250 אלף שקל לסעיף תגבור פרויקט שיקום השכונות, ו-204 אלף שקל לסיוע לרשם הקבלנים. כמו כן, עוכבה פנייה של שר הבטחון להעברת 18 מיליון שקל למענקי שחרור לחיילים.



בעקבות פנייתו של מנכ"ל משרד רה"מ, אילן כהן, ניאות ליצמן להפשיר את ההקפאה על העברת 250 מיליון שקל לרשויות המקומיות לנוכח התחייבותו של ליצמן שהרשויות המקומיות ישלמו את השכר לעובדים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully