וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המשפט: הטיעונים לעונש עמרי שרון יישמעו לפני הבחירות

צבי הראל

15.12.2005 / 12:25

נשיאת בית משפט השלום בתל אביב דחתה את בקשתו לדחות את הדיונים בשל השימוש שיעשו המפלגות בדיון והעיסוק בו בתקשורת; הטיעונים יישמעו ב-23 בינואר; השופטת לא נימקה את החלטתה



נשיאת בית משפט השלום בתל אביב, השופטת עדנה בקנשטיין, דחתה הבוקר את בקשתו של ח"כ עמרי שרון (קדימה) לדחות את שלב הטיעונים לעונש במשפטו עד לאחר הבחירות, שייערכו במארס 2006.



לטענת סניגוריו של שרון, במערכת הבחירות שבה מתמודד אביו ינסו המפלגות לעשות במשפטו "שימוש רחב במערכת הבחירות שלהן, והדבר עלול להפריע באורח קשה לסניגוריה בניהול הגנתה". סניגורו של שרון, עו"ד דן שיינמן, כתב כי כבר כיום "לא היה רסן בהתבטאויות הציבוריות והתקשורתיות, למרות שהעניין תלוי ועומד להכרעה בבית המשפט", והדבר צפוי לגבור במערכת הבחירות. עו"ד שיינמן גם ביקש להתחשב בהודאתו של שרון, שקיצרה את ההליך בעניינו, ובהצהרתו כי לא יתמודד בבחירות על מקומו בכנסת.



ואולם השופטת בקשטיין קיבלה את בקשת הפרקליטות שלא להסכים לדחיית הדיון, ולפיכך יישמעו הטיעונים לעונש ב-23 בינואר. השופטת לא נימקה את החלטתה.



עמרי שרון הורשע ב-15 בנובמבר לפי הודאתו בעבירות של רישום כוזב במסמכי תאגיד, שבועת שקר, בעבירת מנהלים בתאגיד וכן בעבירות לפי חוק המפלגות. הרשעתו של שרון היתה במסגרת עסקת טיעון. בשלב הטיעונים לעונש תבקש התביעה לגזור עליו מאסר בפועל, בעוד ההגנה תבקש להסתפק בעונש קל. השופטת גם תצטרך להכריע אם יש במעשיו של שרון קלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully