וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואר הזבל האסייאתי ממשיך לחמם את מנועי קומטאץ': ענקית אבטחה קוריאנית תטמיע את פתרונות האנטי ספאם שלה

אסף רותם

15.12.2005 / 13:18

קומטאץ' זינקה ב-44% בחודש האחרון; לפני שבוע חתמה קומטאץ' על הסכם עם חברת האנטי וירוס הגדולה בסין



שבוע לאחר שחתמה על הסכם עם חברת האנטי וירוס הגדולה בסין, ממשיכה קומטאץ' את המומנטום באסיה. קומטאץ', שעוסקת בסינון דואר הזבל האלקטרוני, חתמה על הסכם עם ספקית האבטחה הגדולה בקוריאה, להטמיע את פתרונות החברה בחבילת המוצרים שלה. קומטאץ' זינקה בחודש האחרון ב-44%, גם על רקע שמועות בשוק כי היא תגיע לאיזון כבר השנה, ולא כפי שצפתה ההנהלה באמצע 2006.



בהסכם שנחתם השבוע, אנלב (AhnLab) הקוריאנית - ספק האבטחה הגדול ביותר בקוריאה, וספק האנטי-וירוס מספר 9 בעולם - תטמיע את מנועי האנטי ספאם והאנטי וירוס של קומטאץ' כחלק אינטגרלי מחבילת המוצרים של החברה הקוריאנית. אנלב נחשבת גם לאחד הספקים המובילים לתוכנות אבטחת מידע באסיה, עם למעלה מ- 14 אלף לקוחות ארגוניים ברחבי היבשת. בקוריאה עצמה מחזיקה החברה ב-65% משוק תוכנות האנטי-וירוס,



סגן נשיא החברה הקוריאנית, אייק קים, ציין: "טכנולוגית האנטי ספאם של קומטאץ', הנשענת על זיהוי התפרצויות בתעבורת דואר עולמית, ולא על זיהוי תוכן, חסמה את הספאם האסייאתי טוב יותר מכל שיטה אחרת".



רוני זהבי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקומטאץ', אמר: "ההסכם עם אנלב הוא צעד חשוב לקראת ביסוסה של קומטאץ' כספק העיקרי של טכנולוגית האבטחה לדואר האלקטרוני באסיה. את ההצלחה של קומטאץ' באסיה ניתן ליחס בעיקר לעובדה שטכנולוגית זיהוי הווירוסים והספאם שלנו אינה מושפעת מגורמי שפה, ועל כן מתאימה ליישום גלובלי. גם באסיה, כמו במקומות אחרים בעולם, חברנו לשותפים הנחשבים לשחקני מפתח באזור שלהם".



קומטאץ' אימצה זה מכבר את מודל ה-OEM לאסטרטגיית ההתרחבות הגלובלית שלה. הסכמי שיתוף נוספים בעתיד הקרוב באזור אסיה פסיפיק, צפויים, לדברי זהבי, להראות השפעה חיוביות על התוצאות העסקיות של החברה בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully