וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת המחקר שוסטק: שוק המשחקים בסלולר יעבור עד 2008 את שוק הרינגטונים ויגיע ל-9.7 מיליארד דולר

ערן גבאי

15.12.2005 / 15:29

מדובר בגידול של יותר מ-50% בהיקף ההכנסות של שוק המשחקים בסלולר כיום; שוק שידורי הטלוויזיה במכשירים ניידים יצמח לרמה של 16.8 מיליארד דולר עד 2010



"שוק המשחקים בסלולר יזנק בשנים הקרובות בשיעור חד ל-9.7 מיליארד דולר ואף צפוי לעבור עד 2008 את שוק הרינגטונים", כך מעריך ג'ון דנברו, שותף בכיר בחברת המחקר The Shosteck Group, שערכה בישראל כנס בנושא ההזדמנויות העסקיות של עולם הטלקום עד 2010. למעשה, מדובר בגידול של יותר מ-50% בהיקף ההכנסות של שוק המשחקים בסלולר כיום.



לדבריו, "המשמעות היא שבעתיד השוק יישלט על ידי מותגים, דוגמת נינטנדו וסוני, ופיתוח יכולות תלת מימד ומשחקים מרובי משתתפים שייקחו את השוק קדימה".



בכל הנוגע לתחום שידורי הטלוויזיה במכשירים ניידים (Mobile TV), אמר דנברו, "באירופה מתקיימים בימים אלה כ-40 מבחנים לבדיקת טכנולוגיות של טלוויזיה ניידת. בניסוי שהסתיים לאחרונה בפינלנד, 40% מהמשתתפים ציינו כי יעשו שימוש בוודאות בטלוויזיה ניידת. מנתוני הניסוי עלה כי המשתתפים צפו בשידורים כ-20 דקות ביום בממוצע, כאשר חלק גדול מהצפייה התבצע בזמן העבודה". דנברו ציין כי השוק יצמח לרמה של 16.8 מיליארד דולר עד 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully