וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקטת קסאם נחתה קרוב לאשקלון; לא היו נפגעים

יובל אזולאי

15.12.2005 / 16:57

גורמים בעיריית אשקלון: מערכת ההתרעה "שחר אדום" הותקנה בעיר אך עדיין לא חוברה; שתי רקטות נוספות נחתו בנגב המערבי - לא היו נפגעים; מידע שמסרה הרשות סיכל פיגוע בכביש המנהרות



מאת יובל אזולאי, יהונתן ליס, ארנון רגולר וניר חסון



רקטת קסאם נחתה בצהריים מדרום לאשקלון. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אין זו הפעם הראשונה שנופלת באזור זה רקטת קסאם. ראש העיר אשקלון, רוני מהצרי, אמר בעקבות הירי, כי "אסור להתייחס בביטול למצב זה". גורמים בעיריית אשקלון דיווחו כי באחרונה הותקנה בעיר מערכת התרעה "שחר אדום" כמו זו המותקנת בשדרות ותפקידה להתריע על רקטות קסאם. עם זאת, אמרו הגורמים, המערכת עדיין אינה מחוברת.



עוד שתי רקטות קסאם נחתו בצהריים בנגב המערבי. בכל המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. גם אתמול נורו מהרצועה שלוש רקטות קסאם ופצצת מרגמה. רק רקטה אחת נחתה בתחום ישראל, בשטח פתוח מצפון לשדרות. רקטה נוספת פגעה בבית פלשתיני בעיירה בית חנון. איש לא נפגע.



צה"ל המשיך הלילה לתקוף יעדים ברצועת עזה. בין היתר, הפציץ חיל האוויר מחסן אמצעי לחימה של ועדות ההתנגדות העממית במחנה הפליטים ג'באליה. הפלשתינאים אומרים כי טיל נורה על המבנה, שבו מתגורר פעיל הארגון, אולם הוא לא היה בבית ואדם אחר נפצע. כן הותקף משרד של הג'יהאד האיסלאמי ברפיח, שהפלשתינאים טוענים כי שימש לצדקה והיה ריק בזמן התקיפה. כן הותקפו צירי גישה לאזורי שיגור רקטות הקסאם ופצצות המרגמה בצפון הרצועה. הפלשתינאים דיווחו כי שני בני אדם נפצעו בהפצצה זו.



מידע שמסרה הרשות סיכל פיגוע בכביש המנהרות



מכונית ובה כמה בלוני גז אותרה בידי צה"ל על רכס מעל כביש המנהרות. המוכנית אותרה הודות למידע מודיעיני, שהעבירו לצה"ל גורמי ביטחון פלשתיניים. ככל הנראה, התוכנית היתה לדרדר אותה אל הכביש, ולגרום לפיצוצה ולפגיעה בכלי רכב ישראליים החולפים בכביש. חבלני משטרה נשלחו למקום וניטרלו את המכונית.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully