וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק ההשקעות בר סטרנס היכה את תחזיות האנליסטים: רשם עלייה של 15% ברווחי הרבעון הרביעי

TheMarker

15.12.2005 / 17:06

בר סטנרס רשם רווח נקי של 407 מיליון דולר על בסיס הכנסות של 1.9 מיליארד דולר; הרווח השנתי של בר סטרנס צמח ב-8.7% בלבד - המשך מגמת ההאטה בשנים האחרונות בצמיחת הרווח של הבנק



בר סטרנס, בנק ההשקעות החמישי בגודלו בארצות הברית לפי שווי שוק, דיווח על עלייה של 15% ברווחיו ברבעון הרביעי, והיכה את תחזיות האנליסטים. החברה ייחסה את העלייה לביצועים טובים של חטיבות איגרות החוב והמניות שלה. בר סטרנס דיווחה על רווח נקי של 407 מיליון דולר. הכנסות החברה עלו ב-3% לעומת התקופה המקבילה, ל-1.9 מיליארד דולר.



הרווח הנקי השנתי של בר סטרנס עלה ב-8.7% ל-1.46 מיליארד דולר - המשך במגמת ההאטה בצמיחה של החברה. בשנה שעברה, רשמה החברה צמילה של 16% ברווח הנקי, בשנת 2003 נרשמה צמיחה של 32% ואילו ב-2002 נרשמה צמיחה של 42% ברווח. אחת הסיבות להאטה בצמיחה היא הירידה בביקוש למשכנתאות על רקע עליית הריבית בארצות הברית. בר סטרנס הוא החתם המוביל בשוק למשכנתאות בעירבון.



בר סטרנס גם הציע היום לשלם 250 מיליון דולר ליישוב חקירה הנוגעת למסחר בקרנות נאמנות. בבנק אמרו כי יגדיל את חלוקת הדיווידנד למשקיעים ב-12% ל-28 סנט למניה. הרכישה מחדש של מניות תוגדל בחצי מיליארד דולר ל-1.5 מיליארד דולר.



גולדמן סאקס, בר סטרנס, ליהמן ברדרס ומורגן סטנלי, ארבע מבין חמש חברות ההשקעה הגדולות בארצות הברית, צפויות לרשום ברבעון הרביעי רווח כולל של 4 מיליארד דולר - 20% יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. ליהמן ברדרס רשם עלייה של 41% ברווח הרבעוני ל-823 מיליון דולר; גולדמן סאקס דיווח היום על עלייה של 37% ברווח הרבעוני ל-1.63 מיליארד דולר. מריל לינץ', בנק ההשקעות הגדול בעולם לפי שווי שוק, ידווח על תוצאותיו בחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully