וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצרנית התרופות מרק הודיעה היום על הגדלת היקף תוכנית הקיצוצים של החברה במיליארד דולר

רונן סרברניק

15.12.2005 / 20:32

התוכנית המקורית כללה קיצוץ של 7,000 משרות וסגירת חמישה מפעלים, והיתה צפויה להוביל להקטנת עלויות התפעול של החברה ב-4 מיליארד דולר



יצרנית התרופות מרק הודיעה היום על הגדלת היקף תוכנית הקיצוצים של החברה במיליארד דולר. התוכנית המקורית כללה קיצוץ של 7,000 משרות וסגירת חמישה מפעלים, והיתה צפויה להוביל להקטנת עלויות התפעול של החברה ב-4 מיליארד דולר.



תוכנית הקיצוצים של מרק, אשר צפויה להסתיים בשנת 2010, נובעת מגידול ניכר במספר התביעות שמוגשות כנגד החברה בהקשר לתרופות הוויוקס. החברה מסרה כי הוגשו עד כה 9,200 כתבי תביעה שונים, חלקם בבית המשפט הפדרלי וחלקם בבית המשפט של מדינת ניו ג'רזי.



"מרק תמשיך היות חברת תרופות אשר מתמקדת במחקר, אך עלינו לשנות את גישתנו כמעט לכל אספקט של עסקינו, ובמהירות", אמר מנכ"ל החברה, ריצ'ארד קלארק, בהודעה לעיתונות.



כמו כן מסרה מרק כי בכוונתה לפעול להגדיל את מכירותיה על בסיס שיווק של שלוש תרופות חדשות, אשר צפויות לקבל את אישור ה-FDA ב-2006. החברה מתכננת לשווק את תרופת הג'נוביה, לטיפול בחולי סוכרת, תרופת הוורינוסטט לטיפול בסרטן והתרופה MK517, אשר נועדה להקטין את תופעות הלוואי של טיפול כימותרפיים.



"עבור מרק, תרופות אלו ייצרו דור חדש של יצירה והישגיות", אמר קלארק. "מרק שוב תחזור להוביל את מגזר התרופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully