וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית ברגר מכחיש כל קיום של מו"מ למכירת אחזקותיו בסולומון לקרן מרקסטון

רם דגן

16.12.2005 / 11:49

ברגר: "לכל דבר יש מחיר, אך לפי שעה לא קיבלתי הצעה שתצדיק מכירה ואני לא מתכוון לעשות זאת כרגע"; ברגר מחזיק 20% בסולומון; מרקסטון מחזיקה ב-60%; 20% נמצאים בידי רון לובש ואמיר קס



עמית ברגר, המחזיק 20% בסולומון שוקי הון מכחיש כל קיום של מו"מ למכירת אחזקותיו בחברה לקרן מרקסטון, המחזיקה כבר ב-60% מהחברה. "לכל דבר יש מחיר, אך לפי שעה לא קיבלתי הצעה שתצדיק מכירה של המניות ואני לא מתכוון לעשות זאת כרגע", אמר ברגר.



למרות זאת, מקורבים לקרן מרקסטון, המנוהלת בישראל על ידי רון לובש ואמיר קס, טענו הבוקר כי הקרן מעוניינת להשלים בתקופה הקרובה התשלטות מלאה על סולומון שוקי הון. כדי לעשות זאת, תצטרך מרקסטון לרכוש בנוסף למניותיו של ברגר גם את 20% שמחזיק אילן בן דב בחברה.



לפני כחודש וחצי רכשה סולומון שקי הון, שנשלטה בזמנו על ידי בן דב וברגר בלבד, את חברת קרנות הנאמנות פ.ק.ן מבנק הפועלים בתמורה ל-954 מיליון שקל. בדרך לכך, גברו בן דב וברגר על מרקסטון. אולם, כשבוע לאחר מכן, מכרו השניים כ-60% מהחזקותיהם בסולומון לקרן מרקסטון.



בהמשך, רכשה סולומון בהנהגתו של לובש חלק מקופות הגמל של בנק לאומי ובשבועות האחרונים היא מנהלת משא ומתן מתקדם לרכישת חלק מקופות הגמל של בנק הפועלים. בסך הכל צפויה הקרן לרכז נכסים בשווי של כ-60 מיליארד שקל.



בשבועות האחרונים מנהל לובש משא ומתן מתקדם עם מנכ"ל פסגות אופק גבי רביד, לגבי האפשרות שתנהל את חברת ההשקעות החדשה של מרקסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully