וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת משקיעים, ברשות סרברוס, צפויה לרכוש את קמעונית המזון אלברטסונס בעסקה הממונפת השנייה בגדולה בעולם

רונן סרברניק

16.12.2005 / 13:36

קבוצת המשקיעים כוללת את סרברוס קפיטל, קימקו ריאלטי קורפ, ורשת הסופרמרקטים סופר-ואלו; כלל שווייה של העסקה צפויה להסתכם ב-16 מיליארד דולר; כך לפי ה"וול סטריט ג'ורנל"



קבוצת משקיעים הכוללת את: סרברוס קפיטל, קימקו ריאלטי קורפ, ורשת הסופרמרקטים סופר-ואלו, צפויה לזכות במכרז לרכישת קמעונית המזון אלברטסונס (סימול ABS), לאחר שהגישה הצעת רכש בסך של 9.6 מיליארד דולר, 26 סנט למניה, כך דיווח היום ה"וול סטריט ג'ורנל".



העיתון ציטט אנשים המקורבים לנושא אשר טענו, כי ניצחונה של סרברוס עשוי להתפרסם לאחר שדירקטוריון סרברוס יפגש במהלך סוף השבוע.



העיתון דיווח, כי רשת בתי המרקחת, CVS קורפ, היא המועמדת המובילה לרכישת חטיבת בתי המרקחת של אלברטסונס במחיר של כ-4 מיליארד דולר. אלברטסונס עדיין לא סיימה לסכם את פרטי הרכישה עם CVS.



קמעוניות המזון נפגעו מכניסתה המהירה של חברת וול מארט (סימול WMT) לשוק זה ונאלצו להשתתף במלחמות מחירים ובצורך ולשווק מוצרים יוקרתיים יותר דוגמת מזון אורגני. אלברטסונס הציעה עצמה למכירה לאחר שכשלה בתחרות זו.



במידה שתממש את הרכישה על ידי קבוצת סרברוס, צפויה זו להיות הרכישה הממונפת השנייה בגודלה מעולם. שווייה הכולל של הרכישה, כאשר כוללים אג"ח והתחייבויות כספיות נוספות, מגיע לרמה של 16 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully