וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התרופות השוויצית נוברטיס הודיעה על הפסקת פיתוח אחת מתרופותיה; תרשום הוצאה חד פעמית של 266 מ' ד'

רונן סרברניק

16.12.2005 / 13:58

נוברטיס מסרה שנמצא כי NKS104, אשר נועדה לטיפול ברמות כולסטרול גבוהות, אינה מספיק תחרותית; במקביל, חזרה ואישרה החברה תחזית רווח של 2.72 דולרים למניה ב-2005



חברת התרופות השוויצית, נוברטיס, הודיעה היום על הפסקת פיתוח אחת מתרופותיה לטיפול ברמות גבוהות של כולסטרול. עקב כך צפויה החברה לרשום הוצאה חד פעמית בסך של 266 מיליון דולר ברבעון הרביעי. במקביל חזרה החברה ואישרה תחזיותיה לרווח שיא ב-2005.



נוברטיס מסרה כי בכוונתה להפסיק פיתוח את התרופה NKS104, מאחר שנתונים שנאספו בנוגע לתרופה חשפו שהיא אינה מספיק תחרותית על מנת שהחברה תמשיך להשקיע בה כספים. נוברטיס תרשום הוצאה חד פעמית בשל הפסקת הפיתוח ובמקביל תנסה למכור את זכויות הפיתוח של התרופה.



במקביל, הודיעה החברה כי היא ממשיכה להחזיק בתחזית רווח של 2.72 דולרים למניה ב-2005, על אף המחיקה. בנק ההשקעות מריל לינץ' כתב בתגובה כי על רקע דברי החברה, נראה כי רווחיה ל-2005 גבוהים לפחות ב-3% מתחזיותיה המוקדמות.



אתמול הודיעה נוברטיס כי בכוונתה לערער על פסיקה של סוכנות התרופות של האיחוד האירופי, אשר החליטה שלא להמליץ על טיפול של החברה במחלות של מערכת העיכול בשם "זלנורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully