וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדואר של גוגל הופך לנייד: החברה השיקה שירות המאפשר קריאת הדואר ב-Gmail באמצעות הטלפון הסלולרי

רויטל סלומון

16.12.2005 / 18:33

השירות מזהה אוטומטית באיזה מכשיר סלולרי הגולש משתמש, ומתאים את עצמו על פי הצורך; תיבת הדואר הסלולרית מסונכרנת עם התיבה האינטרנטית הרגילה



במירוץ המטורף אחר לבו של הגולש, אין חברה שיכולה להרשות לעצמה לנוח. וכך, יומיים בלבד לאחר שהוסיפה גוגל מנוע חיפוש למוסיקה למגוון השירותים שלה, הודיעה היום ענקית האינטרנט כי שירות ה-Gmail שלה הופך לנייד.



גוגל השיקה שירות המאפשר לקרוא את הדואר האלקטרוני מחשבון הג'ימייל באמצעות הטלפון הסלולרי. השירות זמין כעת בארה"ב בלבד. באמצעות גלישה ל-http://m.gmail.com/ באינטרנט הסלולרי, ניתן לקרוא את הדואר הממתין בתיבת הדואר האלקטרוני ואף לעיין במסמכים המצורפים להודעה, כמו מסמכי וורד ומסמכים בפורמט PDF.



השירות מזהה אוטומטית באיזה מכשיר סלולרי הגולש משתמש, ומתאים את עצמו על פי הצורך. כמו כן, תיבת הדואר הסלולרית מסונכרנת עם התיבה האינטרנטית הרגילה, כך שהודעות שהמשתמש קרא באמצעות הטלפון יוצגו כ"נקראות" בפעם הבאה שייכנס לתיבת הדואר שלו באמצעות המחשב. ניתן, כמובן, גם לענות להודעות המתקבלות באמצעות הסלולרי.



אופציה נוספת בשירות החדש של גוגל, היא השבת שיחה. אם מספר הטלפון של שולח הודעת הדואר שמור בספר הכתובות של מקבל ההודעה הקורא אותה בטלפון הסלולרי, הוא יוכל להשיב מייד שיחה לשולח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully