וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לה פיגארו": יורונקסט ודויטשה בורסה במו"מ למיזוג

סוכנויות הידיעות

16.12.2005 / 22:06

דויטשה בורסה הגישה ליורונקסט הצעת רכש בלתי רשמית בסוף שבוע שעבר, והשיחות בין השתיים עשויות לצבור תאוצה בשבועות הקרובים, דיווח העיתון



חברת יורונקסט, מפעילת שוקי המניות של פאריס, בריסל, אמסטרדם וליסבון, ודויטשה בורסה, המפעילה את בורסת פרנקפורט, מקיימות משא ומתן לגבי מיזוג אפשרי, דיווח העיתון הצרפתי "לה פיגארו".



לפי העיתון הגישה דויטשה בורסה ליורונקסט הצעת רכש בלתי רשמית בסוף שבוע שעבר, והשיחות בין השתיים עשויות לצבור תאוצה בשבועות הקרובים. דוברי שתי החברות סירבו להגיב על הדיווח.



דויטשה בורסה משכה בחודש מארס את הצעתה לרכישת בורסת לונדון (LSE) ב-1.35 מיליארד ליש"ט (2.4 מיליארד דולר) על רקע התנגדותם העזה של בעלי המניות שלה.



יורונקסט, השוקלת להגיש הצעת רכש עבור בורסת לונדון, מסרה בתחילת נובמבר כי תשקול את כל האפשרויות האסטרטגיות הפתוחות בפניה כדי למקסם את הערך עבור בעלי המניות שלה.



הודעת יורונקסט מנובמבר באה לאחר שרשויות ההגבלים העסקיים של בריטניה אמרו כי תידרש לצמצם כמה מהחזקותיה כדי לזכות באישור לרכוש את בורסת לונדון, כמו גם על רקע דיווחים כי בעלי מניות יורונקסט מאיצים בחברה לזנוח את תוכניותיה לרכוש את בורסת לונדון, ובמקום זאת להתמזג עם דויטשה בורסה.



"לה פיגארו" דיווח היום כי יורונקסט לא צפויה לקבל החלטה לגבי הצעת דויטשה בורסה עד חודש פברואר, אז תתקבל פסיקתן הסופית של רשויות ההגבלים העסקיים של בריטניה לגבי הצעת הרכש האפשרית לבורסת לונדון. יורונקסט טרם הגישה העצת רכש רשמית לבורסת לונדון - אשר דחתה מצידה השבוע הצעת רכש בסך 1.5 מיליארד ליש"ט שהגיש לה בנק ההשקעות האוסטרלי מקווארי.



במסחר באירופה היום עלתה מניית יורונקסט ב-2.5%; מניית דויטשה בורסה עלתה ב-3.1%; מניית בורסת לונדון ירדה ב-0.4%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully