וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטורולה נסוגה מעסקת אאוטסורסינג בשווי 30 מיליארד דולר עם פלקסטרוניקס

דפנה מאור

3.7.2001 / 14:02

ההאטה בביקוש הפכה את עסקת הענק לבלתי מציאותית, אמרה מוטורולה

מוטורולה (סימול MOT) נסוגה מעסקת אאוטסורסינג בשווי 30 מיליארד דולר עם פלקסטרוניקס, קבלנית משנה המייצרת עבורה רכיבים וטלפונים סלולריים. שתי החברות הגיעו להסכמה הדדית בנוגע לביטול החוזה שנחתם במאי 2000.

מוטורולה אמרה כי החוזה המקורי, לפיו היתה פלקסטרוניקס אמורה לייצר מוצרים בשווי 30 מיליארד דולר עבורה, לא מתאים למציאות החדשה, בה נראית ירידה בביקוש.

עם זאת, פלקסטרוניקס (סימול FLEX) תמשיך לשמש קבלנית משנה ולייצר מוצרי תשתיות, טלפונים סלולריים וממירים דיגיטליים עבור מוטורולה.

פלקסטרוניקס היא אחד מקבלני המשנה הבולטים בתחום הסלולר. בתחילת השנה הפכה לקבלנית משנה ראשית של אריקסון, לאחר שזו החליטה להפסיק את ייצורם של טלפונים סלולריים ולהעבירו החוצה. נראה כי צעד זה השתלם לאריקסון, שהודיעה בחודש יוני כי חטיבת הטלפונים הסלולריים, הממשיכה לשווק טלפונים תחת מותג אריקסון, צפויה לשוב לרווחיות ברבעון הרביעי של השנה.

פלקסטרוניקס תרכוש מחדש את המניות שמכרה למוטורולה כחלק מהחוזה. היא תשלם פרמיה קטנה כדי לרכוש מחדש מניות בשווי 100 מיליון דולר שנמצאות בידי מוטורולה. בשנת הכספים האחרונה, שהסתיימה במארס 2001, רשמה החברה מחזור מכירות של 12.1 מיליארד דולר והפסד נקי של 446 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully