וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריל לינץ': אודיוקודס עשויה לזכות בחוזה משמעותי עם פראנס טלקום

שירלי יום-טוב

18.12.2005 / 11:36

"חוזה כזה עשוי להניב הכנסות של 10 מ' ד' בשנה הבאה, אך חשיבותו האסטרטגית גדולה יותר כי הוא פותח דלת לחברות תקשורת ענקיות נוספות"; המניה עולה ב-5% במסחר בת"א



בית ההשקעות מריל לינץ' מעריך כי עשויה לזכות בחוזה משמעותי וחשוב עבורה עם פראנס טלקום. בסקירה מיום חמישי האחרון, מציינים האנליסטים ויווק אריה וטל ליאני, שחוזה כזה עשוי להניב הכנסות לא גבוהות של 10 מיליון דולר בשנה הבאה, אך חשיבותו האסטרטגית עולה על חשיבותו הפיננסית. זאת, מאחר שהוא יהווה הכרה בטכנולוגיה של החברה. "הבדיקות הרבות שתעשה פראנס טלקום למוצר, יסייעו לאודיוקודס לזכות בחוזים עם חברות תקשורת גלובאליות נוספות", ציינו האנליסטים. הם חוזרים על המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 13 דולר - 18% מעל מחיר הנעילה ביום שישי בוול סטריט. המניה עולה ב-5% במסחר בת"א.



עוד ציינו האנליסטים שהערכות חברת המחקר Synergy מדברות על צמיחה של 33% בעסקי הליבה של אודיוקודס - גייטווייס בטכנולוגיית VoIP (שערי גישה המותקנים על הרשת והופכים קטעי קול למנות המועברות על רשת אינטרנט) ב-2006, וצמיחה בקצב של 36% לשנה ב-3 השנים שלאחר מכן. "תחזית זו גבוהה באופן משמעותי מתחזית הקונצנזוס בוול סטריט לצמיחה של 25% בשנה הבאה", אמרו.



במריל רואים גם בחיוב את המודל העסקי של אודיוקודס, לפיו החברה עובדת עם ספקיות ענק כמו נורטל, לוסנט, 3COM ו-NEC: "האסטרטגיה הזו מספקת לאודיוקודס חשיפה גדולה יותר ביחס למצב בו היא היתה הולכת לבדה, למשל - כמו חברת סונוס המתחרה".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully