וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבי בוגנים מאמין בסינאל, אבל רמי רחימי כבר לא: רמקו חיסלה אחזקתה בחברה

TheMarker

18.12.2005 / 12:52

גם בית ההשקעות אלטשולר-שחם הקטין החזקותיו בחברה - מכר מניות במיליון שקל; בוגנים שילם עבור המניות של פרמיה 8% מעל מחיר השוק



בית ההשקעות רמקו, שהחזיק ב-6.4% ממניות חברת סינאל חיסל את אחזקותיו בחברה. מדיווח שהעבירה סינאל הבוקר לבורסה עולה, כי רמקו מכרה את כל אחזקותיה לבעל השליטה בחברה, גבי בוגנים, במחיר של 21.41 שקל למניה - פרמיה של כ-8% על מחיר השוק של המניות באותה עת.



בוגנים דיווח על עיסקת הרכש שלו בשבוע שעבר, וטען כי מדובר ב"הבעת אמון" בחברה, בעוד שזהות מוכרת המניות בעסקה לא נמסרה. בסך הכל רכש בוגנים מרמקו 364 אלף מניות תמורת כ-7.8 מיליון שקל.



במקביל, מתברר מדיווחי בעלי הענין בסינאל, כי גם בית ההשקעות אלטשולר-שחם מקטין אחזקותיו בחברה. אלטשולר מכר בבורסה כ-48 אלף מניות של סינאל בשווי של כמיליון שקל. אלטשולר נותר עדיין כבעל מניות ענק בסינאל, עם אחזקה ב-13% מהמניות.



המימוש של רמקו ואלטשולר מגיע לאחר שמניית חברת איסוף הנתונים זינקה מתחילת השנה בכ-80%. סינאל פועלת בתחום של מערכות נוכחות עובדים ומערכות בקרת גישה הכוללות אמצעי זיהוי ביומטריים דוגמת טביעות אצבע.



החברה רשמה ברבעון השלישי של השנה רווח נקי של 2.5 מיליון שקל על הכנסות של 18.8 מיליון שקל. לאחרונה סינאל קיוותה להנפיק את חברת הנדל"ן שבבעלותה, דורסל, לפי שווי של כ-70-60 מיליון שקל, מהלך שהיה מציף ערך בחברה. אולם ההנפקה נכשלה עקב היענות נמוכה בציבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully