וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו תמליץ על תמריצים כספיים לזכייניות ולתכניות שיעסקו בתכנים רב תרבותיים

בועז גריילסמר

18.12.2005 / 13:20

מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות השנייה: "הערוץ המרכזי נדרש לקחת על עצמו משימה קשה וחשובה של גיוון תרבותי בשידורים; הרשות השנייה שמה לה כדגל מרכזי במכרז את הייצוג הרב תרבותי"



הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו תמליץ על תמריצים כספיים לזכייניות ולתכניות בערוץ 2 שיעסקו בתכנים רב תרבותיים. הרשות השנייה בוחנת בימים אלו סוגיות שונות הקשורות לאופן הגברת הרב תרבותיות בלוח השידורים של זכייני ערוץ 2.



לצורך העניין יזם מנכ"ל הרשות השנייה מוטי שקלאר פגישה בנושא. בפגישה נכחו שקלאר, סמנכ"ל הטלוויזיה איילת מצגר, סמנכ"ל האסטרטגיה והמחקר נחמה לאור, מנכ"ל קשת אבי ניר, מנכ"ל רשת יוחנן צנגן, האחראי על תכניות רב תרבותיות בקשת אודי לאון והממונה על תכניות רב תרבותיות ברשת אורי אורבך. בדיון נדונו מנגנונים שונים לקידום הייצוג הרב תרבותי בלוח השידורים.



כללי הרשות השנייה קובעים מחויבויות לשדר 216 שעות של תכניות מועדפות בשנה בין השעות 17:00-24:00. בעוד כחודש תציג הרשות השנייה את ממצאי דו"ח המעקב למחקר הרב תרבותי אשר בחן את ההשתנות בתחום זה בתקופה שבין אוקטובר 2004 למרץ 2005.



מוטי שקלאר, מנכ"ל הרשות השנייה: "הערוץ המרכזי נדרש לקחת על עצמו, בפעם הראשונה מאז תחילת השידורים, משימה קשה וחשובה של גיוון תרבותי בשידורים. הרשות השנייה שמה לה כדגל מרכזי במכרז את הייצוג הרב תרבותי ובכוונתה להביא לשינוי בתמהיל השידורים בערוץ המרכזי במדינה כך שהוא ייצג את כל רבדי החברה הישראלית. מאחר שמדובר בתחילתה של מדיניות ארוכת טווח על הרשות לבחון מעת לעת את יישום המודלים שהוחלט עליהם ולטייב אותם תוך למידה על ההישגים שהושגו והבעיות שמתעוררות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully