וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Not Everybody’s Drink: משרד הפרסום ברקי מעלה קמפין למשקה אנרגיה חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל

נורית שר

3.7.2001 / 15:49

כניסתו לארץ של משקה האנרגיה החדש תגרור ככל הנראה מלחמות שיווקיות על ליבם וכיסם של הצעירים

משרד הפרסום ברקי מעלה ביום חמישי קמפיין השקה למשקה אנרגיה חדש המוחדר בימים אלה לארץ, בשם HYPE - המועשר בקפאין, ג'ינסנג וויטמינים ומיובא מהולנד.

היבואנית המקומית, HYPE ישראל, בבעלות איש העסקים אלברט שיטרית, השקיעה 2 מיליון שקל בקמפיין ההחדרה, ועל פי ההערכות התקציב השנתי של המותג יהיה כמיליון דולר. עד סוף השנה יעלה משרד הפרסום קמפיין נוסף למשקה החדש.

מסע הפרסום ל-HYPE כולל סרטון שישודר בערוץ הטלוויזיה MTV ובבתי הקולנוע. כמו כן כולל הקמפיין מודעות במגזינים בתחום תרבות המוסיקה והמועדונים, שילוט על רכבי החברה המפיצה, פעילויות קידום מכירות וחסויות על אירועים ומסיבות קיץ. בנוסף הפיק משרד הפרסום תשדירים ברדיו האזורי בהם תוצג "עדות" של קלאבר שיתאר את הקושי בעולם המועדונים.

הקמפיין הופק בשיתוף ובליווי יצרן המשקה העולמי וישודר במספר מדינות נוספות תחת הסיסמה: Not Everybody's Drink ("לא המשקה של כולם") בשלב ראשון מתוכנן הקמפיין גם באנגליה, בספרד ובארה"ב.

האסטרטגיה הפרסומית שמאחורי הסיסמה נבנתה על פי מחקרים שביצעה החברה, שהראו כי המשקה, הנצרך בעיקר במועדונים, לא נתפש בעיקר כפונקציונלי, אלא מזוהה יותר עם סצינת המועדונים. מסיבה זו הוחלט להתמקד בערכים של אנטי ממסדיות, אינדיווידואליות, מיניות ובריחה מהמציאות.

ממשרד הפרסום נמסר כי נושא הפונקציונליות של המשקה ותרומתו לאנרגיה של הגוף הוא תחום בו מתמקדים רוב מסעות הפרסום למשקאות אנרגיה בעולם וגם בקמפיין הנוכחי ל-HYPE טופל הנושא, אך לא התמקדו בו.

משקה האנרגיה הראשון שיובא לארץ ושולט כיום בשוק הוא רד בול, שמסעות הפרסום שלו עלו תחת הסיסמה: "נותן לך כנפיים". עם כניסת ה-HYPE לשוק צפויות לצוץ מלחמות שיווקיות על לבו של הצרכן. לפני כשבוע פורסם כי משקה אנרגיה נוסף צפוי להיכנס לארץ - משקה XTC. על פי ההערכות ש.ק. פרמה, שתייבא מותג זה, מתכוונת להשקיע 2 מיליון דולר בהחדרתו לשוק.

קרדיטים: קריאייטיב ופלנינג - קובי ברקי; תכנון וקניית מדיה - פרומדיה; מנהל לקוחות פרומדיה - גבי אטאל; הפקה - עזרא קראוס; במאי - יעל אלרוד; צלם - טובי הוכשטיין; מוסיקה - פיליפ גוזלן; ארט - אבי ויעל אביבי; פוסט פרודקשן - וידיאו סוניק JCS; עורכת - מיקי שריג; יח"צ - מיקה שורוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully