וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלביט מערכות תספק מערכות צילום אווירי לחיל האוויר הקוריאני בהיקף של כ-50 מליון דולר

נתן שבע

18.12.2005 / 15:44

האישור הסופי לחוזה צפוי להתקבל בקרוב והתוכנית לאספקת המערכות צפויה להתפרש על פני מספר שנים; אלביט מערכות עלתה ב-4% מתחילת השנה לעומת זינוק של 29% במדד תל אביב 100



גשם של חוזים מצד מלווה את החודשיים האחרונים. אלאופ, החברה הבת של אלביט מדווחת היום כי נבחרה על ידי חיל האוויר הקוריאני לספק מערכות צילום אווירי בהיקף כספי של כ-50 מיליון דולר. המערכות מיועדות לצילום בזמן אמת מגובה רב, לשימוש ביום ובלילה במטוסי F-16 של החיל.



התוכנית לאספקת המערכות צפויה להתפרש על פני מספר שנים והאישור הסופי לחוזה צפוי להתקבל בקרוב. ללא שום קשר, בשבוע שעבר דיווחה העיתונות הזרה כי קבוצה הכוללת את תאלס הבריטית חברת GAEA ואת אלביט מערכות, זכתה ב-20% מפרויקט ענק לפיתוח מסוקים עבור צבא דרום קוריאה. מדובר בפרויקט שיכלול פיתוח מסוקים חדשים, שמיועדים להחליף מסוקים קיימים ומיושנים יותר כמו בל 1-UH. שווי פרויקט הפיתוח בלבד הוא 1.3 מיליארד דולר.



צבר ההזמנות של החברה עמד בסוף הרבעון השלישי על 2.4 מיליארד דולר ומאז הוא תפח בכ-130 מיליון דולר נוספים עם ההזמנות חדשות בארה"ב ומבולגריה. מניית אלביט מערכות טיפסה מסוף חודש ספטמבר ב-17% בעיקר על רקע הבשלת פרויקט ה-WatchKeeper בבריטניה בהיקף של 1.3 מיליארד דולר בו שותפה אלביט ביחד עם תאלס. כמו כן תרמו לעליות השלמת המיזוג עם תדיראן קשר ואלישרא וחוזים חדשים בהם זכתה. למרות הזינוק האחרון הניבה תשואה של 4% בלבד מתחילת השנה לעומת עלייה של כ-29% במדד תל אביב 100.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully