וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביומדיקס תרשום רווח הון של 10 מיליון שקל על השלמת ההנפקה של נסווקס

אסף רותם

19.12.2005 / 9:16

לאחר ההנפקה תחזיק חממת מיט"ב 28% ממניות נסווקס בשווי של כ-34 מיליון שקל; לביומדיקס אופציה להגדיל את השקעתה במיט"ב ל-80% תמורת השקעה נוספת של 3 מיליון דולר



חברת ביומדיקס תרשום רווח הון צפוי של כ-10 מיליון שקל על השלמת הנפקת נסווקס. ביומדיקס מחזיקה כ-67% מחממת מיט"ב, שברשותה כיום 48% מנסווקס.



לאחר ההנפקה תחזיק חממת מיט"ב 28% ממניות נסווקס, בשווי של כ-34 מיליון שקל. לביומדיקס אופציה להגדיל את השקעתה במיט"ב ל-80%, תמורת השקעה נוספת של 3 מיליון דולר. נזכיר כי ביומדיקס השקיעה בסך הכל 300 אלף דולר עבור אחזקותיה בנסווקס.



חברת נסווקס תקיים היום (יום שני) את המכרז לציבור לגיוס 48 מיליון שקל, לפי שווי של כ-90 מיליון שקל (לפני הכסף). זאת לאחר שסיימה בהצלחה את המכרז המוסדי בשבוע שעבר, בחיתומי יתר של פי 5 ובהקצאה חלקית למשקיעים המוסדיים.



את ההנפקה מובילה פועלים אי.בי.אי. נסווקס הקצתה למוסדיים 30%, מתוך רצון להשאיר חלק גדול לציבור. החתמים התחייבו ל-33% מההנפקה, ובעלי העניין התחייבו ל-12% נוספים במחיר של ההנפקה לציבור.



חברת נסווקס פועלת בתחום החיסונים, ופיתחה טכנולוגיה ייחודית למתן חיסונים שלא בהזרקה. החיסון הראשון שהחברה מפתחת הוא חיסון לשפעת הניתן דרך האף בהזלפה או בתרסיס, והמיועד להחליף את שיטת החיסון בהזרקה. בנוסף בוחנת החברה פיתוח יישומים כנגד מחלות נוספות, בין היתר נגד צהבת ואנתרקס.



ההנפקה של החברה משלבת מניות ואיגרות חוב להמרה. 32 מיליון שקל יגויסו תמורת מניות חדשות ו-16 מיליון שקל באג"ח להמרה לחמש שנים, נושאות ריבית שנתית של 7% ובפרמיה של 30% מעל השווי בהנפקה.



החברה תפקיד את תמורת איגרות החוב להמרה בפיקדון בנקאי, ולבעלי איגרות החוב תהיה אופציה לפדיון מוקדם שלהן בתום שנתיים וחצי מיום ההנפקה.



לנסווקס תינתן אפשרות להמרה כפויה של האג"ח למניות עם קבלת האישור לעריכת ניסויים קליניים בבני אדם באירופה או בארה"ב, אישור אשר צפוי להתקבל בטווח של כשנה. כיום עורכת החברה ניסויים קליניים בישראל ביותר מ-100 בני אדם, לאחר שהשלימה בהצלחה את שלב הניסויים הפרה-קליניים בבעלי חיים.



עם המשקיעים הגדולים בנסווקס, נוסף לחממת מיט"ב, נמנים גם פרופ' יחזקאל ברנהולץ (כ-9%) - ממציא תרופת הדוקסיל לטיפול בסרטן, הנמכרת כיום על ידי חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון בהיקף שנתי של כחצי מיליארד דולר - וקרן פונטיפקס (כ-8%) של אלי הורביץ, יו"ר טבע, שהשקיעה בחברה כ-700 אלף דולר בסבב הגיוס האחרון שערכה החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully