וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר ושות': "אלמנט הסיכון שנובע מהגיל של שרון הפך להיות מוחשי יותר"

טל לוי

19.12.2005 / 9:28

כלכלן המקרו של לידר יונתן כץ: היחלשות מפלגת קדימה והתחזקות הליכוד והעבודה מקטינות את הסיכוי לממשלה יציבה; אלמנט הסיכון שבגילו של שרון הפך להיות מוחשי; כרגע לא מסתמן מנהיג"



כלכלן המקרו של לידר ושות', יונתן כץ: "פירוש הדבר הוא היחלשות מפלגת קדימה שמבוססת על אריאל שרון והתחזקות הליכוד ומפלגת העבודה כלומר פילוג רב יותר בעם והקטנת הסיכוי לממשלה יציבה.



"אלמנט הסיכון שכרוך בגילו של שרון הפך להיות מוחשי כעת לאחר האירועים אתמול", הוסיף כץ. "כולנו היינו מודעים לגילו של ראש הממשלה ולמצבו אולם האירועים אמש הציפו את הנושא על פני השטח".



כץ מציין כי פירוש הדבר הוא היחלשות מפלגת קדימה שמבוססת במידה רבה על אריאל שרון וכעת קיימת סבירות מסויימת שאולי לא יוכל לסיים כהונה בת 4 שנים. "אירוע שכזה מחזק את הליכוד ואת מפלגת העבודה, כלומר מפלג את העם ומקטין את הסיכויים לממשלה יציבה".



"יש לזכור כי התחזקות מפלגת העבודה פירושה חיזוק המדיניות של עמיר פרץ שאינה נתפסת בחיוב בשוק ההון", אומר כץ. "כרגע לא מסתמן מנהיג שיש ביכולתו לאחד את העם ואף אין מחליף שרון".



נזכיר כי אתמול אושפז ראש הממשלה, אריאל שרון בבית החולים הדסה עין כאם לאחר שדווח כי לקה באירוע מוחי קל. רופאו האישי של ראש הממשלה, פרופ' בולק גולדמן, ציין כי אין כל פגיעה בתפקודו של שרון וכי הוא נמצא בהכרה מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully