וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לחברת ממן: תפריש 17 מיליון שקל בגין מחלוקת עם רשות שדות התעופה

שלומי גולובינסקי

19.12.2005 / 10:48

במסגרת המחלוקת נדרשה ממן על ידי רשות שדות התעופה לשלם הפרש "דמי שימוש" בגין שטחים בנתב"ג, בהיקף של כ-17 מיליון שקל; ממן: הדרישה אינה מבוססת ומופרזת; עם זאת ביצעה החברה הפרשה בספריה



חברת , מפעילת מסוף המטענים בנתב"ג, דיווחה היום לבורסה על מחלקות שנתגלעה בינה לבין רשות שדות התעופה (רש"ת). במסגרת המחלוקת נדרשה ממן על ידי רש"ת לשלם הפרש "דמי שימוש" בגין שטחים בנמל התעופה בן גוריון בהם עושה ממן שימוש, בהיקף של כ-17 מיליון שקל.



ממן מדווחת כי בבסיס המחלוקת שבין הצדדים עומדות שאלות בדבר היקף השטחים בהם עושה ממן שימוש, תקופת השימוש בשטחים אלה ושיעור דמי השימוש בגינם.



עמדתה של ממן הינה כי הדרישה אינה מבוססת ומופרזת, ובדעתה להתגונן כנגדה בנחרצות; עם זאת ביצעה ממן הפרשה מתאימה בספריה לתשלום הסכומים בהם היא עלולה להתחייב. עבור החברה מדובר במכה כואבת במיוחד. את תשעת החודשים הראשונים של 2005 סיימה החברה עם רווח נקי של 14 מיליון שקל, כך שההפרשה עשויה למחוק לממן רווחים של כמעט שנה שלמה.



ממן, בראשה עומדת נחמה רונן, נשלטת על ידי משפחת לבנת (באמצעות חברת מיכפלים ותעבורה), ומשפחת רקאנטי (באמצעות נפתלי השקעות). בעל מניות גדול נוסף בממן הוא איש העסקים אביחי סטולרו, המחזיק ב-25% ממניות החברה. שווי השוק של ממן בבורסה עומד כיום על 183 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully