וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמטק שבה להיסחר בתל אביב: שווייה בשוק מגיע ל-115 מ' ד' - כרטיס כניסה למדד התל טק ולמדד תל אביב 100

שרון שפורר

19.12.2005 / 11:59

מנכ"ל קמטק, רפי עמית "הדואליות תגדיל את נפחי המסחר במניה, כשהיא מספקת למוסדיים שחלקם מוגבלים במסחר בני"ע זרים, גישה קלה וגדולה יותר למניות קמטק"



חברת קמטק ממגדל העמק, שנסחרה עד היום בבורסת הנאסד"ק, תשוב ביום רביעי הקרוב להיסחר גם בבורסה לני"ע בתל אביב. קמטק - המפתחת מערכות בדיקה אופטיות למעגלים האלקטרוניים המודפסים, לשוק המצעים ולשוק המוליכים למחצה - תיסחר באחד העם כבוול סטריט תחת הסימול: CAMT.



מנכ"ל קמטק, רפי עמית אמר היום, כי "קמטק החליטה לרשום את מניותיה למסחר גם בתל אביב בכדי להיחשף למשקיעים ישראלים על ידי הורדת העלויות שלהם בבואם לרכוש את המניה". בנוסף, אומר עמית, "הדואליות עשויה להגדיל את נפחי המסחר במניה, כשהיא מספקת למשקיעים המוסדיים, חלקם מוגבלים במסחר בני"ע זרים, גישה קלה וגדולה יותר למניות קמטק".



שווי השוק של החברה עומד על כ-115 מיליון דולר, והיא תיכלל במדד תל טק ובמדד תל אביב 100. חברת קמטק הינה חברת בת של חברת , הנסחרת אף היא בבורסה בתל אביב.



קמטק דיווחה בשבוע שעבר על עסקה נוספת, שלישית במספר מאז פירסמה לפני כחודש את תחזיותיה לרבעון הרביעי של 2005 ולתחילת השנה הבאה. החברה הודיעה על הזמנה חוזרת למכונות פאלקון מתוצרתה בהיקף של יותר מ-1.3 מיליון דולר, שהתקבלה מאחת מעשר יצרניות השבבים הגדולות בעולם, שיש לה פעילות באירופה, ארה"ב ואסיה. גורמים בשוק העריכו, כי מדובר בענקית השבבים השווייצית ST מיקרואלקטרוניקס. הזמנה קודמת שהתקבלה מ-ST הוכרה כהכנסה ברבעון השלישי.



הפאלקון היא מערכת בדיקה אופטית אוטומטית, המיועדת לגילוי פגמים בייצור השבבים. קמטק כבר מכרה עשרות מערכות. מחירה של כל מערכת נאמד ב-800-500 אלף דולר, כך שבעסקה הנוכחית הוזמנו כנראה שתי מערכות. ההכנסות מאחת מהן יוכרו ברבעון הנוכחי, ומהשנייה ברבעון הראשון של 2006.



באמצע נובמבר דיווחה קמטק, כי סיימה את הרבעון השלישי של 2005 עם הכנסות של 17.7 מיליון דולר - גידול של 5.8% לעומת הרבעון שקדם לו. ואולם, זו ירידה של 8% בהשוואה לרבעון השלישי אשתקד. מתוך סך ההכנסות, הסתכמו מכירות הפאלקון ב-5 מיליון דולר, ב-25% יותר מאשר ברבעון הקודם. מנכ"ל קמטק, רפי עמית, העריך אז כי מגמת הצמיחה במכירות הפאלקון צפויה להימשך גם ברבעון הרביעי ובשנה הבאה. את הרבעון הרביעי צופה החברה שתסיים עם הכנסות של 20-18 מיליון דולר, כך שבשנה כולה יסתכמו מכירותיה ב-61.7-61.3 מיליון דולר. ב-2006 הן צפויות לצמוח ל-95-85 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully